کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

چیزی از عشق بلاخیز نمی‌دانستم

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ب.ظ


چیزی از عشق بلاخیز نمی‌دانستم

هیچ از این دشمن خونریز نمی‌دانستم

در سرم بود که دوری کنم از آتش عشق

چه کنم؟ شیوه ی پرهیز نمی‌دانستم

گفتم ای دوست،تو هم گاه به یادم بودی؟

گفت من نام تو را نیز نمی‌دانستم

بغض را خنده ی مصنوعی من پنهان کرد

گریه را مصلحت‌آمیز نمی‌دانستم

عشق اگر پنجره‌ای باز نمی کرد به دوست

مرگ را این همه ناچیز نمی‌دانستم

| سجاد سامانی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۱۰
  • ۴۹۳۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

سجاد سامانی

نظرات (۳)

که عشق اسان نمود اول ، ولی افتاد مشکل ها . 
پاسخ:
اهوم...
راستی ، هر شب پست شب بخیر هم بزار ، واسه ماهایی که کسی بهمون نمی گه شب بخیر .
شب خوش .
پاسخ:
بعید میدونم بتونم هرشب این کار رو بکنم چون به اندازه ی کافی پست شب بخیر ندارم :)
ولی سعی می کنم انجامش بدم
روزتون بخیر :)

عالی

پاسخ:
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی