کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

وقتی کسی را دوست داریم

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ


به من بگو

وقتی کسی را دوست داریم

چرا "غم"

مهربان تر می شود

و "تنهایی" از  فرسنگ ها دورتر

ما را بو می کشد...؟


| حمید جدیدی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • ۵۰۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حمید جدیدی

نظرات (۱)

من یک غریب بی پناه و دوره گردم
بُگذار گِرداگردِ چشمانت بگردم

آن چشمها، عطّار نیشابوری ام کرد
من شاعر فیروزه های لاجوردم

آبی تر از چشمانِ تو هرگز ندیدم
من دل به دریا می زنم دریانوردم

آواره ام، چون کولیانِ بی سرانجام
دیوانه ام، با اندرونم در نبردم

می خواهمت ای سرنوشتِ ارغوانی
عمری اگرچه در پی ات تاخیر کردم

قطعی ترین بُرهانِ ایمانم تویی، تو!
باور مکن از انتخابم باز گردم

آخر به قلبِ سُرخِ خنجر می زنم من!
پایانِ خونینِ شهابِ سهروردم !

یدالله گودرزی
پاسخ:
چقدر قشنگ
حتما این شعر رو به عنوان پست میذارم اینجا :)
ممنون از به اشتراک گذاشتنش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی