کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

گاهی هم قشنگ حرف بزنیم

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۰ ب.ظ


گاهی هم قشنگ حرف بزنیم، کمی قشنگ‌تر!

بگوییم: «میدانی، توی پوست خودش نمیگنجید!» و از دوست‌مان بگوییم که خوشحال بوده است.

فقط خوشحال بوده‌ها، اما ما این‌جور می‌گوییم که حال خودمان هم خوش شود...

در وصف حالی که داشته‌ایم بگوییم: طربناک

در وصف جایی که بوده‌ایم بگوییم: فرح‌بخش

بگوییم: برگ‌ها به رقص درآمدند!

بگوییم: آسمان بازی‌اش گرفته بود!

بگوییم: باران داشت گونه‌هامان را نوازش میکرد!

بگوییم: «گیسوهایش رنگ شب بودند» و موهای یار را گفته باشیم که تیره بوده فقط!

اما وقتی این‌ جور صداشان می‌زنیم، ما را کشیده‌اند و برده‌اند به خیالِ عشق‌بازی با یار در یک شب تار...

بگوییم: دلم برایت رفت...

بگوییم: دردت به جانم...

بگوییم: دوستت دارم! یک جور بگوییم دوستت دارم که قشنگ‌ترین دوستت دارم دنیا باشد.


| حسین وحدانی |

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۹/۲۳
  • ۱۰۱۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حسین وحدانی

نظرات (۳)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • قشنگ بود
    :)
    پاسخ:
    بله، ممنون :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • آ جاااااان :)
    چقده حالم خوب شد از خوندنش آآآآخه😍
    پاسخ:
    ^_^
    اهوم خیلی متن دلبری بود :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام قشنگ خانوم !
    سلام مهربون !
    سلام انرژی مثبت :)

    خوبی مهربانو ؟!
    روبه راهی ؟!

    آآآخ که فقط خدا میدونه چقدر دلم تنگ شده بود برا تو و وبلاگ بییییی نظیرت :)
    تک تک مطالب این مدت رو خوندم
    عالی بودن و مثل همیشه دوست داشتنی (مثل خودت ^^)

    نبودنم رو به پای بی معرفتیم نذاریاااااا
    وگرنه من میدونم و تو :)
    بی نهایت درگیرم و وقت آزاد و بیکاری ام آرزوست !
    مامان مدتیه کمر درد گرفته و کلی دوا دکتر و فیزیوتراپی و ...
    خلاصه دکتر براش تجویز کرده که استراحت مطلق باشه؛یعنی نمیذارم دست به سیاه و سفید بزنه .دیگه کلا کارای خونه رو دوش منه(کدبانو شدماااااا !!)
    از طرفی این مدته هم امتحانای میان ترمم رو داشتم
    از طرفی هم وحید و خریدای جهیزیه و از این حرفا ^^
    باور کن هر بار تا میخواستم بیام سراغت یهو کاری پیش میومد که وقتم گرفته میشد
    دیگه گذاشتم تو اولین فرصت که سرم خلوت شد بیام پیشت که حسابی و با خیال راحت بخونم مطالبت رو ؛
    آخ چقده حرف زدما
    عیب نداره دلم تنگت بود خو :)
    خلاصه که خیلییی برام عزیزی
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم
    سلام به روی ماهت
    سلام مهربون
    سلام انگیزه ی ادامه ی فعالیت :D

    خوبی؟
    دلم تنگت شده بود خب :*

    آخ که تو چقدر لطف داری به من و اینجا
    حالم خوب میشه از خوندنت و خوب شدن حالت :)

    معلومه که به پای بی معرفتیت نمیذارم
    محبتت به قدر کافی بهم ثابت شده :)
    مادر مهربون و زحمت کش :((
    انشالله هر چی زودتر سلامت بشه و دوباره بشه مثل روز اولش :)
    به به خانوم خونه
    امتحانا رو هم با نمره ی فوق العاده پشت سر بذاری
    ای جان...عزیزم ^_^
    بهترین کار رو کردی

    نمیدونی خوندن کامنتت چقدر لذت بخش بود ❤️
    قربونت بشم :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی