کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بلندترین شب سال

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

 

زمان گذشت و عقربه ی خسته ی ساعت کهنه ی روی دیوار ترک خورده ی خانه ی کوچکمان دوازده را نشان داد.

بساط آجیل و هندوانه و انارهای سرخ را چیدیم روی میز معرق کاری شده ی وسط اتاق که با رو میزی گلدوزی شده اش بدجور تو چشم میزد.

بعد حافظ خواندیم و مثنوی. لطیفه می گفتیم و ریسه می رفتیم با خنده های کودکانه ی دل درد آور. بعد نگاهی به ساعت می انداختیم و توی دلمان می گفتیم کاش نگذرد، کاش عقربه ی لعنتی به خواب رود.

این ها را که گفتم داستان نبود جانان من.

خواستم خوب که گرم خاطره شدی، لپ های گل انداخته ات را ببوسم و بلند ترین دوستت دارم سال را برایت تکرار کنم...تا خود خود صبح.

بعد بلند شویم و بزنیم به خیابان، بی چتر، بی ترس، بی درد.

با بلندترین عشق دنیا !

 

| مهدی صادقی |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۹/۳۰
  • ۶۰۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مهدی صادقی

نظرات (۷)

  • بانوی شرقی
  • چقدر عکسایی که میزاری جذاب و خفن اند 😍
    پاسخ:
    عکاسشون خفن بوده :D
    ممنونم :*
    سلام :)
    یلداتون مباررررک
    پاسخ:
    به به سلام جناب قدح:)
    همچنین
    خوش بگذره در محفل خانوادگی :)
    [لبخند فراوان]
    شب چله تون مبارک
    پاسخ:
    سپاس فراوان :))
    ممنون، شب چله ی شما هم مبارک باشه :)
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • احوال پرواز خیال؟ خوبی بانو؟ گاه گداری سر می زدم و بهره مند از پست ها ی حال دل خوب کن :)
    زمستونت سرشار از گرمای محبت :)
    پاسخ:
    ای وای ببین کی کامنت گذاشته
    نمیدونی چقدر ذوق کردم از دیدن اسمت ^_^
    کجایی تو دختر؟
    نمیگی دلمون تنگ میشه برات؟
    یهو رفتی که رفتی
    نه سراغی، نه خبری، نه حالی، نه احوالی...
    خوبی؟
    عزیزمی ❤️
    خوشحالم که اینجا رو فراموش نکردی
    همون گاه گداری هم که سر میزنی یه چیزی بگو دلمون بیشتر از این برات تنگ نشه
    ممنونم از محبتت، زمستونت دلنشین و گرم :)

    راستی چند ماه قبل شنیدم دیدگاهتون برگشته، خیلی خوشحال شدم. خوشحال از اینکه شما هم خوشحال میشید از این اتفاق :))
    مبارکتون باشه و خداروشکر :)
    میشه توی کانال تلگرامیتون فقط عکس نزارین
    پاسخ:
    از همون اول هم هدفم از ایجاد کانال صرفا کانال عکس بود اما خب گاهی لا به لای عکس ها چنتا پست دیگه هم میذارم.
    گفته بودم که فضاش با اینجا متفاوته
    ولی شما نظرتون چیه؟
    چه پست هایی رو می پسنیدین؟
    دوست دارین به غیر از عکس از چه پست هایی استفاده کنم؟
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • ای جان... ذوق مرگ شدم که ^___^
    همین حوالی! هی هی هی
    دعوا نکن!! گناه دالم!

    "غافل نشود این دل یک لحظه ز یاد تو"
    هیچوقت آدرس وبت یادم نمی ره... حالم خوب می شه با مهربونی خودت و پست هات :)
    درسته زیاد نیومدم و همون گاه گداری هم خموشانه ولی همیشه به یادت بودم و دعاگو.
    هیچوقت فراموش نمی کنم که غصه مون غصه دارت کرد و باهامون همصدا شدی برای برگشت دیدگاه. ممنونم بابت دعاهات.

    آره شکر خدا... از یازدهم شهریور برگشت ♡____♡
    ممنونم عزیز جان... ممنون بابت همدردی و همدلی و دعاهات :))
    برقرار باشی بانو
    پاسخ:
    عزیز دلم ^_^
    لازم بود یه بار دعوات کنم :D

    ای جان به این مهربونی و محبتت ❤️
    خودتم فراموش نشدنی هستی :)
    خوشحالم که اون دعاها جواب داده :))

    پس تو تولد دوباره ش تازه چهار ماهشه :D
    خواهش میکنم...تنها کاری بود که از اینجا از دستم برمی اومد
    سلامت باشی ❤️
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • :))

    آره... دقیقا امروز چهار ماهه که برگشته تازشم خبر برگشتش رو خودم به دیدگاهی ها گفتم :)
    بی نهایت ممنونم :)))
    پاسخ:
    همیشه خوش خبر باشی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی