کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

زنت باشم

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ


من چلچراغ خانه ی پیراهنت باشم

روزی کنارت همدمت عشقت زنت باشم


ای وای فکرش را بکن بین همه خوبان

آخر ببینی من فقط وصل تنت باشم


شب های سرد زندگی حتی اگر آید

من همدم دردت چراغ روشنت باشم


می خواهم اینجا باشی و هرشب کنار تو

در حال عشق و مستی و بوسیدنت باشم


من آرزویم بود جای شانه ات بودم

یا اینکه جای دکمه ی پیراهنت باشم


ای کاش من حس لطیف شعر تو بودم

یا کاش می شد بوسه ای بر گردنت باشم 


چیز زیادی از حضور تو نمی خواهم

من قانعم باشی و غرق دیدنت باشم


با اینکه من اسطوره ی فکر و خیالاتم

اما دلم می خواست یک روزی زنت باشم...


| الهه رضایی |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۲۰
  • ۱۲۶۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

  • قیمت انواع لوستر سقفی
  • عااالی بود
    پاسخ:
    :))
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • :/
    پاسخ:
    :)))
    (:
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی