کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

اما دوباره باد...

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ


از ریل دست‌های تو رد شد قطار باد 

من با سکوت و یک چمدان غم، سوار باد

 

آشفته می‌رسم به جهان زنی که باز 

موهاش را گذاشته در اختیار باد 


می‌خواستی که دل بکنی از هرآنچه بود 

می‌خواستم فرار کنم با فرار باد 


خیره به راه رفتن من ایستاده‌ای 

دریای بی‌تلاطم در انتظار باد 


خیره به جای خالی من، کوه بی‌خیال 

من شاخ پر شکوفه‌ام و بی‌قرار باد


هر شب هجوم تنهایی به اتاق‌ها 

درهای قفل باز شده با فشار باد 


هر شب عبور عطر تو را از لباس‌هام 

با شکّ و ترس می‌شنوم در کنار باد


هر شب صدای جیغ کسی پشت پنجره 

پیچیده لای هق هق دیوانه‌وار باد 


باید دوباره برگردم سمت خانه‌ام 

باید دوباره برگر...امّا دوباره باد...


| فاطمه اختصاری |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۳۱
  • ۴۵۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فاطمه اختصاری

نظرات (۴)

  • شفق تیرزاد (*_*)
  • تولوخدا عکس رو عوض کن! آدم خوف می کنه :|
    پاسخ:
    واقعا؟ :)))
    باشه ^_^

    + این چطوره؟
    توو همون ورژن یه نمه ملایم تر و با لطافت تر گذاشتم :))
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • من عاشق فیلم تخیلی ام... ولی اون عکسه فراتر از موجودات تخیلی بود! :|

    قابل تحمله :)
    بسییی ممنون :-*

    + راستش رو بگم فکر نمی کردم عوضش کنی!
    پاسخ:
    انقدر خوفناک بهش نگاه نکرده بودم :))

    باز خوبه که قابل تحمل شد و از اون حالت خوف خارج شد
    خواهش میکنم عزیزم :*

    + خوشحالم که نظرت رو گفتی
    اگه خواننده با عکسِ نسبتا مرتبط با متن و شعر، اصلا ارتباط برقرار نمیکنه به خصوص خواننده ای باشه که حضورش برام اهمیت داره حتما اینکار رو میکنم :)
    حالا از فردا همه صف نکشن بگن این عکسو عوض کن، اونو حذف کن کلا، اینم زاویه ش رو تغییر بده قربون دستت :))))
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • به عکس ها بیشتر از شعر ها نگاه کن! :)

    + خیلی خوشحال شدم که نظرم برات اهمیت داشت... دستت درد نکنه بابت تغییر :))
    وای! کلی خندیدم به این حرفت :)))
    پاسخ:
    همه ی سعیم رو می کنم که عکس مرتبط باشه با متن و عکس خوبی باشه
    ولی حق بده گاهی گشتن دنبال یه عکس مناسب بین اون همه عکسی که من توو گالریم دارم خیلی طاقت فرساس :))

    خواهش میکنم ^_^
    :))))

    عیدت هم مبارک باشه شفق جانم ❤️
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • همیشه از خوندن پست هات لذت می برم. همخونی تصویر و متن ها حرف نداره اما این بار... ببخشید زحمتت شد.

    ممنونم بانو جان... عید شما هم مبارک... ❤
    پاسخ:
    خداروشکر :)
    اینو نگفتم که عذرخواهی کنی...خواستم ریا کنم :)))

    ممنونم :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی