کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

هی برایت تعریف کنم

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ


یک شبی هم باید با هم بیدار بمانیم تا خود صبح. هی چشمهای تو پر از خواب شود و من ببوسمت و بگویم کمی دیگر که حرف بزنیم می خوابیم.

هی برایت تعریف کنم از بچگیهایم که چقدر دلم میخواست پرنده باشم و بروم روی ماه خورشید را ببوسم و نمی شد و من غصه می خوردم و مادربزرگم کله ام را می بوسید و میگفت طفلک دیوانه من.

هی من برایت تعریف کنم از تنهایی این چند قرن که تو نبودی و من هر شب می نشستم با رودخانه حرف میزدم درباره تو و رودخانه می خندید و می گفت نیست، نمی آید، بخواب.

هی من برایت تعریف کنم هر بهار که رد میشد و تو نبودی، من چقدر می پژمردم در تماشای بوسه بازی پروانه و گل حسن یوسف حیاط خانه قدیمی مان. 

هی من حرف بزنم و نگذارم تو بخوابی و کم کم صبح شود. اولین شعاع آفتاب که از لابلای پرده پنجره به تن ترد و نازک تو تابید، سفت بغلت کنم و تو را میان بوسه و نوازش بخوابانم، تنگ آغوش خودم. که بخوابی و چشمهای درشت تیره ات را ببندی، که این روزگار کینه توز هیچوقت تحمل دو خورشید در یک آسمان را ندارد. 

تو بخوابی، من بنشینم به تماشاکردنت. هی روز شب شود، شب روز شود، تو خواب باشی...همه ایام بگذرند، و ما همانطور برای همیشه با هم بمانیم. تو خواب، من غرق تماشا.

من و تو دو تشنه لب نزدیک هم، تندیس نیاز و ناز، جهان آرام...


| حمید سلیمی |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • ۹۷۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حمید سلیمی

نظرات (۲)

سلام
این متن برا زهرا دیدگاهیه
لطف کنید بهش بگید
یادم افتاد اینجا سر میزنی
بهم گفته بودی به اینجا میای
من دو سه باره اومدم اونجا باهات حرف بزنم نبودی
فقط بدون منتظرتم بیا حرفهامو بگم بعد خداحافظی کنم
زهرااا دیر نکن ....
پاسخ:
سلام دوست دور جدید :)
خوشحالم اگه جایی نشد زهرا رو پیداش کنید نهایتا اینجا میاید سراغش ^_^
زهرا دیر به دیر سر میزنه به اینجا چون فرصتش رو نداره اما وقتی که اومد حتما کامنتتون رو بهش نشون میدم
امیدوارم هر چی زودتر بتونید باهم حرف بزنید :)
ممنونم ازتون🌼
خدا کنه زود پیداش شه زهرا

پاسخ:
خواهش میکنم :)
انشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی