کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

چند ساعت بیشتر

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ


تا بسازم باز با این درد غربت بیشتر

کاش می ماندی کنارم چند ساعت بیشتر


گفتی این حس را ببر از یاد و تنها دوست باش

زخمی ام از عشق، اما از رفاقت بیشتر


پای هم ماندیم تا جایی که عاشق بوده ایم

دوستم داری ولی من بی نهایت بیشتر


درد دارد آمدن وقتی که فکر رفتنی

سوختم با هر وداعت...با سلامت بیشتر


عصرها وقتی خیالت می نشیند پیش من

چای می ریزم برایت...اشک حسرت بیشتر


| سید مهدی ابوالقاسمی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • ۱۰۸۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۵)

  • پریسا سادات ..
  • گفت مهرش می رود از دل ولی
    مهر رفت و آبان نیز ، آرامم نکرد

    :]
    پاسخ:
    :(
    چای میریزم برایت ...اشک حسرت !بیشتر!
    عاااالی بووود...
    پاسخ:
    :))
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • آخر قرار زلف تو با ما چنین نبود/ ای مایه قرار دل بی قرار من
    در حسرت تو میرم و دانم تو بی وفا/ روزی وفا کنی که نیاید به کار من...

    #شهریار


    + خوبی بانو؟
    تابستون خوش می گذره ان شاءالله؟
    پاسخ:
    به به :)

    خوبم، شکر
    نه تنها دارم تابستون رو میترکونم بلکه دارم ترکیده هم میشم :)))
    تو خوبی عزیزم؟
    سلوم 
    کامنت رو تحریم کرده بودینهر وقت میومدم چیزی بنویسم براتون ثبت نمیشد 😐
    پاسخ:
    سلام
    من چیزی رو تحریم نکردم هر تحریمی صورت گرفته از طرف آمریکاست :)))
    نمیدونم چه مشکلی وجود داشت که کامنتتون ثبت نمیشد
    خداروشکر که حل شد و خوشحالم که کامنتتون رو میبینم :)
  • لبخند ماه
  • عالی
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی