کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

همه از اینجا رفته اند

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ق.ظ

 

ضربان پایت را می شنوم

در سینه ام راه می روی

ترجیح میدهم که تنها بمانم

به تلویزیون خیره شوم

کتاب بخوانم

پیاده روی کنم

بخوابم

تلویزیون تو را نشان می دهد

کتاب ها تو را می خوانند

پیاده روها تو را قدم می زنند

خواب ها تو را می بینند

 

عزیزم!

همه از اینجا رفته اند

تو که تنهاترین مرغابی جهانی

چرا از من مهاجرت نمی کنی؟

 

| حسین صفا |

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • ۶۷۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حسین صفا

نظرات (۳)

نمی دونم این حسین صفا چی داره شعراش که چاوشی دست برنمیداره ازش!

آخه شعرش واسه کارای محسن اصلا مناسب نیست :/

پاسخ:
بعضی وقتا ترانه ها و اشعار بعضی ترانه سراها و شاعرا بیشتر مورد پسند و تو حیطه ی سلیقه ی یک خواننده س
مثل احسان خواجه امیری که یه زمانی فقط ترانه های روزبه بمانی رو میخوند یا شادمهر که ترانه های مونا برزویی رو میخوند :)
چطور مناسب نیست؟

نمی دونم چرا ولی حس می کنم حسین صفا بزور داره چند تا کلمه رو می چسبونه بهم یه چند بیت می گه می ده دست ملت ...

آخه نه وزنی نه فاقیه ایی نه حتی مفهوم چندانی ...

اصلا ادعا ندارم اما گاهی اشعاری به ذهنم می رسه که صد برابر کار های صفاست / کار های آقای چاوشی رو هم که گوش می کنم با شعرای حاج حسینشون ، گاهی نخونده شعرشو ترمیم می کنم با چیزی که فالبداهه به ذهنم می رسه ... و بعد که می شنوم حسین صفا چی گفته قیافم می شه پوکر فیس :/

واقعا استاده چاوشی که اون شعر هارو اصن می تونه روو موسیقی بخونه ... من که نمی تونم حتی تکرارشون کنم باهاش ...

پاسخ:
میدونم منظورتون چیه اما خب سبکشون اینطوریه
سلیقه تون جور نیست با این نوع سبک که منطقیه
با خط آخر کامنتتون هم موافقم :))
  • مهیار حریری
  • چقـــــــــــــــــــــــــدر این شعر دلنشین بود :)

    خیلی لذت بردم

    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی