کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

واقعا عاشق شده بودم؟

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۳۴ ب.ظ

 

به یاد آوردن عشق کار خیلی سختی است.

سال‌ها می‌گذرد و بعد آدم از خودش می‌پرسد واقعاً عاشق شده بودم یا خودم را دست انداخته بودم؟

واقعاً عاشق شده بودم یا فقط داشتم وانمود می کردم او مرد رویایی من است؟

واقعاً عاشق شده بودم یا از سر لاعلاجی بود؟ 

 

| نورا افرون |

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • ۳۵۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

😔

پاسخ:
:(

نشستم صبح و ظهر و عصر در فکر فرو رفتم

اذان‌گفتند و من کاری نکردم،کافرم یعنی؟

|مهدی فرجی|

پاسخ:
:))
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • خودم را دست انداخته ام!

    پاسخ:
    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی