کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

چه مانده باقی از آن عشق؟

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۴ ب.ظ

 

چه حاجت است به این شیوه دلبری از من؟

تو را که از همه‌ی جنبه‌ها سَری از من

 

درخت خشکم و هم صحبت کبوترها

تو هم که خستگی‌ات رفت، می‌پَری از من

 

اجاق سردم و بهتر همان که مثل همه

مرا به خود بُگذاری و بگذری از من

 

من و تو زخمی یک اتفاق مشترکیم

که برده دل پسری از تو، دختری از من

   

گذشت فرصت دیدار و فصل کوچ رسید

دم غروب، جدا شد کبوتری از من

 

نساخت با دل آیینه‌ام دل سنگت

تویی که ساختی انسان دیگری از من

 

چه مانده از تو و من؟ هیزم تَری از تو

اجاق سوخته‌ی خاک بر سری از من

 

چه مانده باقی از آن روز؟ دختری از تو

چه مانده باقی از آن عشق؟ دفتری از من

 

| علیرضا بدیع |

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۱۱
  • ۷۷۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

علیرضا بدیع

نظرات (۶)

  • یک مسلمان ...
  •  چقدر خوب...

     

    مرا ندیده بگیرید و بگذرید از من

    که جز ملال نصیبی نمی برید از من...

     

    حسین منزوی

    پاسخ:
    :))

    مثل همیشه عالى!

    پاسخ:
    عالی سروده شه
    ممنون :)
  • پریسا سادات ..
  • درخت خشکم و هم صحبت کبوترها

    تو هم که خستگی‌ات رفت، می‌پَری از من

     

    خیلی عالی بود:))))

    پاسخ:
    :))

    Awliiiiii booood......

    پاسخ:
    ممنون
    چرا کم کار شدید، غمم گرفت!
    پاسخ:
    یکم درگیری و مشغله و مساعد نبودن شرایط
    خودمم دلم تنگ شده بود :(
  • زهرا اردیبهشتی
  • عزیزدلم جان؟!

    حالا که من اومدم تو نیستی که ):

    روزی چند دفعه بیام و اینجا رو رفرش کنم خوبه؟

    نیستی همش که

    بیا بیا

    دلمون برات تنگ شده

    به شدت ^^

    پاسخ:
    چقد خوشحالم کردی بابت حضورت حیف که دیر اومدم
    شرمنده ت شدم :((
    قربونت ❤️

    +چند ماه پیش یکی اومده بود که تو رو میشناخت، فکر کنم از بچه های دیدگاهی بود
    گفته بود تو از اینجا بهشون گفته بودی، مدتی بود که ازت خبر نداشت و دنبالت میگشت فکر کنم تنها راهی که به ذهنش رسید و بهش دسترسی داشت تا ازت خبری بگیره همینجا بود
    قرار شد هر وقت اومدی بهت بگم اما انقدر دیر اومدی که هم اسم اون شخص رو یادم رفته هم کامنتش رو گم کردم :((
    میگردم اگه پیداش کردم برات میفرستمش
    تند تند بیا پیشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی