کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تو گر آیی

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ


نشاط این بهارم بی گلِ رویت

چه کار آید؟ 

تو گر آیى،

طرب آید

بهشت آید

بهار آید...


| بیدل دهلوی |


** سال نو مبارک ^_^

توو سال جدید سلامتی، خنده از ته دل و روزهای پر از عشق براتون آرزو مکنیم❤️

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۰۱
  • ۱۷۷۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

بیدل دهلوی

نظرات (۹)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • عیدتون مبارک
    حال دلتون شاد :)
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک باشه :)
    ممنون و همچنین
    عید توام مبارک عزیز دل😍😍
    الهی سال خوبی باشه برات
    پاسخ:
    ممنونم مهربون :)
    انشالله و همینطور برای تو
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • خوبی بانو؟
    سال نو مبارکا :)
    پاسخ:
    سلام عزیز من :)
    خوبی همراه خوب و مهربون من؟
    سال نو توام مبارک :*
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • "عزیز" خودتی... ؛))
    خیلی ممنونم.

    +راستی من یه هفته پیش چند تا از عکس های وب و کانالت رو دان کردم برای خودم... راضی باش لطفا :)
    پاسخ:
    یعنی از کلمه ی عزیز خوشت نمیاد؟!
    خواهش می کنم :)

    این چه حرفیه دختر
    هم پست ها و عکس های اینجا برای خوندن، لذت بردن و حتی کپی کردن و منتشر کردنه هم عکس ها و مطالب کانال
    خیالت از این بابت راحت
    ببین و لذت ببر
    خیلیم خوشحالم که خوشت اومده از عکسا :)
    عیدت مُبارک ❤️️🌸
    پاسخ:
    سلام عزیزم ❤️
    ممنونم و همچنین :*
    به به...به اینجا و این یکی وبت سر زدی بالاخره :)
    خوشحال شدم کامنتت رو دیدم ^_^
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • یعنی خود شما هم "عزیز" دلی ❤
    چشمک برای همین بود دیگه.

    سپاس.
    پاسخ:
    آها
    آخه بعضیا خوششون نمیاد گفتم شاید توام از همون دسته ای :D

    :))

    دوبیتی#
    :
    منم پیغمبرِ اسطوره ی عشق

    شدم مبعوث در دهکوره ی عشق!

    دل من مثلِ قرآن کریم است

    ندارد سوره ای جز سوره ی عشق !

    #شهاب_گودرزی #شاعران_معاصر

    پاسخ:
    خیلیم قشنگ :)
    سلام عزیزم . فدایِ تو ❤️️💕
    پاسخ:
    ❤️❤️

    این وبلاگ خیلی روزای منو ساخته... خیلی حالمو خوب کرده. یه مدت گمش کرده بودم...‌در به در دنبالش گشتم! همه دوستام کمک کردن تا یادمون بیاد اسمشو!!...‌فقط هیچ وقت پاکش نکن. باشه؟

    پاسخ:
    خداروشکر بابت حس خوبی که از اینجا بهت منتقل شده :)
    بی نهایت خوشحالم که انقدر به کافه شعر لطف داری ^_^
    همه ی سعیم رو میکنم، انشالله :)
    همراه همیشگی اینجا بمونید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی