کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عشق آتشین من به او را هیچکس ندارد

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ


عشق آتشین من به او را هیچکس ندارد!

از همان اولش هم من جور دیگری به او مینگریستم. 

نگاهی دوباره به او انداختم و آه بلندی در دل کشیدم.

با دل شکسته گفتم : 

" تو کسی را از دست دادی که عاشقت بود! ولی من چه؟! کسی را از دست دادم که هیچ احساسی به من نداشت! "

جمله ای را گفتم که همه میگویند و خود را دلخوش میکنند!


او لبخندی زد، سرش را کج کرد و گفت : 

" تو کسی را از دست دادی که عاشقش بودی و دیگر نمیتوانی با عشق زندگی کنی... هیچکس نمیتواند جای من را برای تو بگیرد!

شاید بتوانی نبودم را با سیگار آغشته کنی ولی مطمئن باش در اوج خوشحالی قطره های اشک ات سرازیر میشود.

اما من میتوانم با هر کسی جز تو باشم و هیچوقت مشکلی نخواهم داشت! "


| صدف سنجابی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • ۴۵۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی