کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

وقتی که من عاشق شدم

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ب.ظ


وقتی گریبانِ عدم با دست خلقت می درید

وقتی ابد چشم تو را پیش از ازَل می آفرید...!


وقتی زمین نازِ تو را در آسِمان‌ها می کشید...!

وقتی عطش طعمِ تو را با اشک‌هایم می چشید


"من عاشقِ چشمت شدم"  نه عقل بود و نه دلی

چیزی نمی‌دانم از این دیوانگی و عاقلی...!


یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود...

آن دَم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود...


وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد...!

آدم زمینی‌تر شد و عالَم به آدم سِجده کرد


من بودم و چشمان تو نه آتشی و نه گِلی

چیزی نمی‌دانم از این دیوانگی و عاقلی...!


| افشین یداللهی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۰۱
  • ۵۸۱۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

افشین یداللهی

نظرات (۱۳)

سلام :)

شعر قشنگیه ...

تیتراژ مدار صفر درجه ...
پاسخ:
سلام :)
دکتر افشین یداللهی واقعا قشنگ می سرودن...روحشون شاد
بله :))
خیلی زیباست و ماندگار :)
پاسخ:
آره واقعا :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • خیلی قشنگه ...
    با صدای علیرضا قربانی بینظیره ...

    روحت شاد افشین یداللهی عزیز
    پاسخ:
    عالیه عالی :)
    روحشون شاد...
    سلام سلام وبلاگ شما رو هرا خانم اردیبهشتی بهم معرفی کردن
    وب جالبیست
    روح افشین یداللهی هم شااد....


    به ما هم سر بزنید(:
    پاسخ:
    چه مبلغ خوبی هم دارم من ^_^
    باعث افتخاره حضورتون :)
    ممنونم که اینجا رو خوندین و امیدوارم لذت برده باشین از زمانی که صرف اینجا کردین :)
    روحشون شاد...

    حتما :))
  • زهرا اردیبهشتی
  • پرواز خیال جاااان !

    این دادا مهدی خودمونه!
    از بهترین بچه های دیدگاهه؛

    نگاه چقدر تبلیغ میکنم وبلاگت رو!
    بس که خوبی:)

    سر بزن به وب دادا مهدیمون هم!
    پاسخ:
    ای وای به این مهربونیت دختر :)
    همه وبلاگا یه همراه خوب مثل تو رو داشته باشن دیگه چیزی نمیخوان :D
    خوبی از خودت و قلب مهربونته عزیز دلم ❤️

    حتما حتما سر میزنم :)
    کی و کی بیاد یکنفر جای دکتر روبگیره ...روحش شاد
    پاسخ:
    چه خوبه که اینطوری یادشون موندگار شد
    روحشون شاد
    سلام 

    بسیار زیباست و دلنشین..
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
  • زهرا اردیبهشتی
  • عزیزم کجایی؟!
    دقیقااااا کجایی ؟!

    نیستی که !
    دلتنگت شدما !
    پاسخ:
    عزیز دلم
    ممنونم که با وجود غیبت بازم به یاد من و اینجایی :)❤️
    قربونت برم من
    اومدم :D
  • زهرا اردیبهشتی
  • کجایی بانو؟!
    نیستی که):
    غیبتت طولانی شدهااا ):
    تنبیه لازم شدی !!

    میگم..
    چیزه!
    تولدمه هاااا !
    21 ساله شدم!
    نیستی تبریک بگیاااا !
    یکی طلبت !

    تولدت مبارک من !
    دوستت دارم خودم !
    پاسخ:
    اومدماااا
    چه خوب موقع هم رسیدم، سر بزنگاه :D
    به به دختر بهار، نیمه ی اردیبهشت، چی بهتر از این!
    تولدت خیلی خیلی خیلی خیلی مبارکت باشه عزیز دلم ❤️😘🎉
    خوبی و عشق و شادی نصیب دل مهربونت
    انشالله 121 ساله شی و توو تمام این 121 سال لذت ببری از لحظه لحظه ی زندگیت :)
    لبت همیشه خندون :))

    + سه فرزند داشت
    ولی برای بهار
    اردی بهشت
    دختری بود که هر بار
    به لبخندش نگاه می کرد
    خاطرات سرد یک زمستان را
    به شکوفه ای از یاد می برد.

    حمید جدیدی
    تولدت مبارک زهرای اردیبهشتی جان جانان :))
    ان شاءالله تولد ۱۲۰ سالگیت :))
    من نیز دوستت می دارممم ♡

    پرواز خیال عزیز! صد تایی شدن شما هم مبارک :))
    پاسخ:
    دوستِ غریبه یِ آشنایِ خوبمون :)

    ممنونم ازت :))
    "غریبه آشنا"...
    من رو برد سمت دیدگاه...
    هر لحظه ام با یادش می گذره و عجیب که هر حرفی من رو غرق لحظه هایی که با دیدگاه داشتم، می کنه. اصلا توی این دنیا نیستم...
    خدایا برش گردون

    خواهش می شود :))
    پاسخ:
    اصطلاح ناخوشایندی بود؟!
    کاش این دلخوشی و حال خوب رو ازتون نمیگرفتن :(
    خدایا برش گردون

    :))
    نه... ابدا.
    کاشکی...
    ممنون که با ما هم صدا هستی :))
    پاسخ:
    خداروشکر :)
    خدا بزرگه
    و امیدوارم این هم صدا بودن نتیجه بده

  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام
    کجا بودی تو بانو؟!
    نمیگی دلتنگت میشم ؟!

    خوش برگشتی ^-^

    ممنون از تبریکت !
    به به !

    *-* جااااان !
    من هر دفعه میخونم کامنتات رو یه حس چند گانه ! دارم ؛
    اول ذوق بابت بودنت!
    دوم ذوق بابت دیدگاهی بودنت!
    سوم احساس گیجی و گنگی بابت اینکه میشناسی من و نمیشناسمت !

    پرواز خیال جانم تو بگو!
    انصافه که معرفی نمیکنه خودش رو؟!

    ممنون عزیزدیدگاهی من ...
    ممنون بابت تبریکت مهربون!

    منم الله شاهده که لحظه لحظه ام با یاد دیدگاه سپری میشه...
    و هنوزم امید دارم به برگشتش ....
    پاسخ:
    ممنونم عزیز دلم :)
    خواهش میکنم ^_^
    بله میبینم که بالاخره این دوست غریبه ی آشنای دوستداشتنی خودش رو معرفی کرد تا زهرا جان جانان این حس دوگانه رو نداشته باشه
    تبریکات :))

    و افسوس بابت نبود دیدگاهتون و این حالتون :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی