کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من می دانم به کجای قلبت شلیک کرده ام

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ


آنقدر درگیر ِ من بوده ای

که بعد از رفتنم باید تا آخر ِ عمر

تظاهر کنی عاشق ِ کسانِ دیگری

تظاهر کنی عاشقانه کنارشان می خوابی

تظاهر کنی عاشق ِ من شدنت، اشتباه بود

تظاهر کنی من، لیاقتِ عشق ِ تو را نداشتم

و به دروغ بگویی

من دروغ می گفتم و...

خودت می دانی

هیچکدام ِ اینها واقعیّت ندارد.


تو تا آخر ِ عمر

درگیر ِ من خواهی بود

و تظاهر می کنی نیستی

مقایسه، تو را از پا در خواهد آورد.

من می دانم

به کجای قلبت شلیک کرده ام

تو دیگر خوب نخواهی شد.


| افشین یداللهی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۵
  • ۳۵۴۴۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

افشین یداللهی

نظرات (۷)

شعر بسیار عالی ،

ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
ممنون از حضورتون

خدا رحمت کنه آقای یداللهی رو . بی نظیر بوده و اشعارش بسیار زیبا به دل می شینه 

پاسخ:
بله درسته
خدا رحمتشون کنه...

متن زیبایی بود، خدا رحمتشون کنه...

پاسخ:
بله، روحشون شاد
ممنون از اینکه اینجا رو خوندین :)

خیلیییی این متنو دوس دارم واقعا زیباست ✨♥

پاسخ:
بله خیلی زیبا نوشته شده :)
روحشون شاد...

اصلا نمی دونم راجب این شعر چی بگم!... 

خدای من فوق العاده زیبا و غمگینه...✨♥ 

خوشحالم که اتفاقی از اینجا سر در اوردم

پاسخ:
ممنونم از اینکه اینجا رو خوندین
و ممنون تر که نظرتون گفتین :))

محشر بود و من استفاده ‌ش کردم

فوق‌العاده است و تقدیمش می کنم به او که خودش خوب می‌داند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی