کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

صبح جمعه ات به خیر...

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ


صبح جمعه ات به خیر

هر کجا هستی، به یاد من باش

من با تو چای نوشیده ام،

سفرها کرده ام،

از جنگل، از دریا،

از آغوش تو شعرها نوشته ام

رو به آسمان آبی پر خاطره

از تو گفته ام، تو را خواسته ام

آه ای رویای گمشده!

هر کجا هستی صبح جمعه ات به خیر...


| نیکی فیروزکوهی |

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۱
  • ۶۱۳۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نیکی فیروزکوهی

نظرات (۶)

درود فراوان


امروز اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم و با خوشحالی میگم واقعا خسته نباشید خیلی عالیه . اینجا میشه از هر شاعر مورد نظری یه شعر خوب خوند.


با افتخار لینکتون میکنم

پاسخ:
سپاس فراوان
چه عالی که اینجا رو دوست داشتین :)
با افتخار خوش حال میشم

:((

رفتی و رفتن تو آتش نهاد بر دل. از کاروان چه ماند جز آتشی به منزل

پاسخ:
:((

دلم برای صبح به خیر گفتن های بی موقعه ام تنگ شده برای اون صبح هایی که تا خود صبحش با هم حرف می زدیدم و من یه دفعه می گفتم صبحت به خیر..‌

 

الانم بهت میگم صبحت به خیر بی وفای من (◕‿◕) 

 

پاسخ:
چه دلنشین :)
چه غم انگیز... :(

یک کوله دارم  و اکثر جمعه ها به کوه میروم چه ابشار دو قلو چه ولنجک تا بام تهران و......

کوهنورد که باشی، آنچه برای دیگران سختی و مشقت است برای تو آرامش و بدور از دغدغه های روزمرگی .

حیف که فقط سفر ها کرده ای به جنگل و دریا

پاسخ:
سفرهای کوهنوردیتون مستدام :)
  • محمدرسول صمدی
  • بی نظیر بود

     

    پاسخ:
    بی نظیر نوشته شد
    ممنون از حضورتون
  • سمانه منصوری
  • امروز سایت شما رو دیدم خیلی قشنگه 

    از اکثر شاعر و نویسندگان مطلب هست و علاوه بر شعر ها عکس های جذابی برای شعر ها انتخاب شده   خسته نباشید خدا قوت عالی بود 

    پاسخ:
    ممنون که انقدر وقت گذاشتید و کافه شعر رو خوندین :)
    خوشحالم خوشتون اومده ^_^
    لطف دارید 🌸
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی