کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

چهره هایی هستند...

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۳۲ ب.ظ

 

چهره‌هایی وجود دارند که

می‌ارزد که پس از دیدار آن‌ها چشم فرو بندیم و بمیریم

تا ناگزیر نباشیم پیش خود بگوییم:

“ هرگز من او را در بازوانِ خود نخواهم دید... "

 

| هانری دومنترلان |

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • ۹۲۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

سردم که میشود...تمام اجاقهای جهان برایم عشوه گری میکنند..اما من تصمیم خودم

را گرفته ام...برای گرم شدن باید که تا اخر عمر دنبال دستهای تو باشم.....

روح باران دلم را اشوب میکند...ومن قانعم...به سجده های عاشقی...

به وازه های سادگی...به تار وپود زندگی...

پاسخ:
:))
  • زهرا اردیبهشتی
  • هرگز من او را در بازوان خود نخواهم دید...

    اینکه خودت بخوای اینو به خودت بفهمونی سخته

    حقیقت تلخ انکار ناپذیریه...

    پاسخ:
    واقعا... :(
  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام زیبا جان ^^

    خوبی تو؟؟؟

    چقدر نبودی):

     

    دلتنگت بودم

    پاسخ:
    سلام مهربون جان ^_^
    خوبم، شکر
    خودت خوبی؟ تو دلیت خوبه؟ :))

    آره یکم زیادی غیبت کردم
    فدای خودت و دل تنگت❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی