کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

رنگین کمون

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

سلام دوستانِ جان!

همراه های خوب و دوست داشتنی

اول از همه ازتون بی نهایت ممنونم که اینجا رو میخونید و بهم انرژی میدین برای به روز نگه داشتنش

امیدوارم همون قدر که حضور شما خوشحالم میکنه، شما هم از خوندن اینجا و پست هاش لذت ببرین و بهتون حس خوبی بده :)

خیلیا ازم خواسته بودن کانال تلگرامی داشته باشم اما به دلایلی مایل نبودم

الان اینکارو کردم و یه کانال زدم اما فضاش کاملا با اینجا متفاوته

اگه خواستید یه سر بهش بزنید و اگه خوشتون اومد اونجا هم کنار من باشید

ممنون از همراهی همیشگیتون 

دلتون پر از عشق ❤️

 

رنگین کمون "

  • پروازِ خیال ...

نظرات (۶۰)

ای دیشو بذار
من نتونستم جوین شم:(

+کار خعلی خوبی کردی :)))
بعله بسی لذت میبریییم:*
پاسخ:
چشم عزیزم
Rainboww_gallery@

خداروشکر،عالیه :))
من همیشه میام و مطالب مفیدتون استفاده میکنم و در تلگرام نیز کپی میکنم حلا کن روز خوش
پاسخ:
ممنون که اینجا رو میخونید
این شعرها و متن ها وجود داره برای خوندن، لذت بردن و به اشتراک گذاشتن حس خوبی که از خوندنشون پیدا کردین
پس راحت باشین :)
سلام ، عصر بخیر .
من چند سال هست که وبلاگ شما ر می خونم بعضی از متن ها رو یادداشت می کنم .
واقعا وبلاگ تون خیلی زیباست چه از لحاظ متن ها و عکس ها که با سلیقه تمام انتخاب می کنید .
امروز کانال تون هم عضو شدم ، اون هم حرف نداره .
فقط یه پیشنهاد اگه ممکن هست بیشتر عکس بذارید + متن ( هرچند فضاش می گین باید با اینجا فرق کنه )+ اهنگ  . 
پاسخ:
سلام...وقت بخیر
خوشحالم از بابت همراه بودنتون و ممنونم به خاطر لطفی که به من و اینجا دارین :)
باعث افتخاره که اونجا هم همراهم هستین ^_^
بله...حتما
سعی می کنم  فعالیت کانال رو بیشتر کنم
بازم ممنونم :))

سلام 
الان ساعت 00 :43 هست ، تلگرام که باز کردم دیدم 21 پست گزاشته بودین ، کلی سرحال اومدم :)
فقط یه رحمی هم به ما سینگلا کن 😀 ، انقدر عکس های دو نفره نزار 👬 ، ما هم دلمون می خواد ، شب خوش .
پاسخ:
سلام
چه خوب :))
دونفره میذارم چون حس میکنم دونفره هاش بیشتر طرفدار داره
تازه کجاشو دیدین، الان دارم رحم میکنم :D
سلام مجدد 
راستی یه سوال اگه تمایل داشتین جواب بدین .
چرا پایین و گوشه سمت راست تمام پست هاتون نوشتین پرواز خیال ... ؟ 
شب خوش .
پاسخ:
اسم کاربریم در بلاگ پرواز خیال... هستش
چون من ادمین وبلاگم زیر تمام پست ها به عنوان نویسنده اون اسم میاد
کار خودم نیست به خاطر نوع قالب وبلاگه :)
امشب گویا قرار نبود سوپرایز بشیم پست نزاشتین برامون 😞
راستی ممنون بابت پست سینگولونه ، :))))))
جدا این عکس ها ، این فیلم ها ، این اهنگ ها رو از کجا میارین ؟
نه نگین پشیمون شدم بزار یه راز بمونه :)))))
پاسخ:
در طول روز سوپرایز نشدین؟ :)
خواهش میکنم...حالا بازم هست!
:)))) حالا میخواستم جواب بدم هم نمیدونستم چی باید بگم چون جای مشخصی نیست.
به هر حال خیلی ممنون که اینقدر به من، اینجا و کانال لطف دارین.
همراه همیشگیمون بمونید :)
سلام 
ساعت گذاشتن این پست هم ، مثل ساعت ایجاد کانال تون ساعت عاشقی هست .
پاسخ:
سلام
ممنون از دقتتون :)
سلام
ممنون ، در طول روز هم سوپرایز شدیم ( دیروز ) ، الان هم سوپرایز شدم .
ممنون که به نظرامون گوش میدی :)
افتخار می کنم که می تونم یه عضو از کانالتون و هم چنین اینجا باشم :))
روز خوبی داشته باشین .
پاسخ:
خب خداروشکر :)
قطعا نظرات شما باعث بهتر شدن روند میشه
باعث افتخاره :))
ممنون و همچنین
سلام 







با این پست هایی که شما می زارین ادم رو هوایی می کنین :)
ما هر چی می گیم بابا یه رحمی به این سینگلا کنین ، شما هر دفعه دوز این پست های دو نفره رو می برین بالا ...
گفته باشم ها ، من دق کردم مردم از دست این پست هاتون ، شما مسئول هستین و باید جواب پس بدین :)))))
در ضمن یادم رفت اول جمله سلام کنم ، سسسسسسسسسلام 
شب خوبی داشته باشین .

پاسخ:
سلام
شما ببخشید دیگه :)
خدا نکنه...120 سال سلامت باشین البته به صورت دو نفره ^_^
سلام کردین
سلام دوباره :)
^0^
ببخشین من سلام کرده بودم ولی اون بالا رفته بود ندیده بودم :)))))))
شب عالی متعالی :)))))))

پاسخ:
آها :)
حالا خیلی بدم نشد
سلام سلامتی میاره
تا میتونیم سلام کنیم :)))
من همیشه میام و از مطالب زیباتون لذت میبرم .. واقعا عالیـــــه اینجا ..😍
پاسخ:
ممنونم از اینکه مخاطب همیشگی اینجا هستین :)
باعث افتخاره
و لطف دارین ❤️
  • حسین رحمانی
  • عالیه عجب متنی کیف کردم
    پاسخ:
    ممنون
  • نگار جهانشاهی
  • سایتت خیلی قشنگه
    پاسخ:
    ممنونم :)
    لطف دارین
  • محمود لطفی
  • خیلی زیباست سایتتون
    پاسخ:
    تشکر
    لطف دارین :)
    ممنون بابت حضورتون
  • رضا خرمیان
  •  

    شبِ من شب تر از شبهای تار است

    که غمهای دلِ من بی شمار است

    به دستت می دهد یک جعبه یاقوت

    دل عاشق همیشه چون انار است!

    شکارم کردی امّا نامسلمان!

    دلم از دست رفتارت شکار است!

    رفیقان، حرفشان و قولشان است

    چرا پس قول تو بی اعتبار است؟!

    قرارِ تازه ای می خواهد و بس

    دلی که در هوایت بی قرار است

    گواهی می دهد گرچه دل من

    تمام حرفهای تو شعار است!

    چه با سرعت به پاییزم رساندی

    اگر چه اوّل فصل بهار است

    به تنهایی خودم را می سپارم

    که تنهایی همیشه ماندگار است…!

    # یدالله_گودرزی

    http://sh-goodarzi.blogsky.com/

    نوشته شده د

    پاسخ:
    شعر زیبایی بود
    ممنون بابت به اشتراک گذاشتنش
    like aziz
    پاسخ:
    ممنون
    خوبه سپاس
    پاسخ:
    ممنون :)
    خیلی عالی
    پاسخ:
    ممنون :)
  • نگار جهانشاهی
  • سایت خیلی خوبی دارید
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف دارید
    رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
    با اشکتمام کوچه را تر کردم
    وقتی که شکست بغض تنهایی من
    وابستگی ام را به تو باور کردم
    پاسخ:
    چه شعر زیبایی :))
    اسم شاعرش رو نمیدونید؟
    سلام وبلاگ قشنگی دارید، کانال تلگرام زدین خوبه ها ولی اینا که تلگرام ندارند چی؟ میشه در یک پیام رسان داخلی هم کانال بزنید، هر چند میدونم سخته. خوش به حال اهالی تلگرام. تو پیام رسان های داخلی شاعرها فعال نیستن.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم، خیلی لطف دارید
    اما امکانش نیس در پیام رسان های دیگه ای کانال داشته باشم متاسفانه...
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.
    انشاالله همیشه موفق باشین
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    همچنین :)
    درود دوست عزیز 
    تازه با وبلاگ شما آشنا شدم انتخاب عکس و متن عالی ...
    کاش تلگرام داشتید رنگین کمان متفاوته ولی زیبا 
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف دارین :)
    اگه کانال تلگرام داشتم با محتوا و سبک کافه شعر اونوقت وجود اینجا بی معنی میشد اینطور فکر نمیکنید؟
  • قیمت طلای 18 عیار
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم :)
    وبلاگتون عالیه
    پاسخ:
    ممنون، لطف دارید :)
    ممنون از مطالب خوبتون.
    خیلی وقته مطلبی نزاشتینا
    پاسخ:
    خواهش می کنم :)
    منظورتون کاناله یا اینجا؟
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون
  • ابوالفضل مهدوی فر
  • سلام
    ممنون از مطالب زیبا و قشنگ تون :)
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم بیاید:
    cafe-ketab.blog.ir
    موفق باشید :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور شما

    حیلی حوب بود

    پاسخ:
    :))

    hhhh

    پاسخ:
    :|

    سلام و سلامتی خدمت حضور پر مهرتون. ممنون که هستید و روح و روان ما رو با مطالب خوب تون نوازش میکنید. دیرزمانیست که به وبلاگ تون سر میزنم و از مطالب حظ میبرم. من خیلی دوست دارم با گراننده این وبلاگ آشنا بشم. نمیدونم امکانش هست یا نه. اگه ممکنه، لطفا آدرسی، ایمیلی، آی‌دی تگلرامی لطف کنید تا من بتونم در ارتباط بشم. سپاس

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نگاه خوبتون و لطفی که به اینجا و من دارید
    ترجیح میدم این ارتباط به همین صورت باقی بمونه، ممنونم
    همچنان کافه شعر رو همراهی کنید :))
  • تبلیغات رایگان
  • مطالب جالبی دارید

    موفق باشید

    پاسخ:
    ممنون
    همچنین
  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

    پاسخ:
    سلام روزتون بخیر
    بله :)
  • زندگی برتر
  • سلام همین الان سایت شما رو در قسمت های پیوند سایتم قرار دادم لطفا شما هم سایت من رو در قسمت پیوند سایت خودتون قرار دهید...

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    بله حتما
  • دلارام اکبری
  • شبی دردست شبی ماتم شبی زخم و شبی باغم 
    شبی سوزست شبی اندوه شبی هر شش نفر باهم

    شبی جنگست شبی تلخ و شبی سمّی‌ست و نیش آلود
    شبی بی‌رحمی و دعواست شبی سرکوبی محکم

    شبی با هقهقه همراه شبی طولانی و کوتاه
    شبی آغاز فصل آه شبی پیچیده و مبهم

    شبی چون سگ پریشانی شبی زار و پشیمانی
    شبی قحطی و بحرانی شبی هم شادی و خرّم 

    شبی شور و شبی شیرین شبی مسرور شبی غمگین
    شبی تکریم شبی تحسین شبی تنبیه بی مرهم

    شبی دلتنگی و دل کندن و افسوس و صد حسرت 
    شبی خلوت شدن با ماه شبی با شب شدن همدم

    شب تابان و روزْ سوزان نکرده هیچ تغییری
    ولی رو بر افول است آفتاب عمرمان کم کم

    فصل‌آه
    یزدان_ماماهانی

    پاسخ:
    چقدر زیبا بود
    ممنونم که با من به اشتراک گذاشتید :)
     15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

     

    https://98share.com/

    پاسخ:
    ...

    سلام اینستا فعالیت دارید ؟

    پاسخ:
    سلام. خیر

    قطعاا کانال تون هم مثل وبلاگ ارزش دنبال کردن رو داره

    پاسخ:
    ممنونم، نظر لطفتونه ^_^
    خوشحالم که اینجا رو پسندیدین
    اگه عضو کانال شدین امیدورام از پست هایی که گذشته میشه لذت ببرین و تا آخر همراهی کنید :)

    سلام

    بهترین وبلاگ با این نوع محتوا هستین

    ممنون ک سعی میکنین به روز باشین

    پاسخ:
    سلام
    چه خوب که پسندیدین :)
    ممنون از حضور شما
  • طراحی ویلا مدرن
  • بسیار عالی بود ، ممنون از قلم زیباتون

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    سلام

    خیلی وقته بلاگ شما رو دنبال میکنم و بسیار عالی و دلنشین هست 🌹

    فقط اینکه نمیدونم چرا یه سری از تصاویر نشون داده نمیشه.🙁

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم که تمام این مدت همراه کافه شعر بودین و حواستون به اینجا هست :))
    متاسفانه این مشکلیه که خودم هم باهاش رو به رو هستم و نمیدونم چرا !!
    فعلا دارم سعی میکنم حلش کنم تا بتونم دوباره پست بذارم
    باید ببینم بیان همکاری میکنه یا نه :)

    سلام
    مشخصه علاقه زیادی به وبلاگت داری و خوب بهش سر میزنی
    وبلاگت رو میفروشی؟
    من میخام سایت بخرم، قیمتی مدنظرت هست؟
    ممنون میشم منو در جریان بزاری

    @Izoro68
    یا از تلگرام یا به وبلاگ 
    09176004944
    یا پیامک بدی، لطفا خبرم کن

    پاسخ:
    ممنون از پیشنهادتون ولی نه مایل نیستم که بفروشمش :)

    من وبلاگ رو برای سایت رمانم میخام
     تو گوگل بزنی دانلود رمان می تونی سایت رمان بوک رو ببینی
    میتونی همیشه خودت تو وبلاگ کار هم کنی
    من ادمین چفچفک هم هستم که توی بهترین وبلاگ های بلاگ هم بری سومی هستم
    لطفا این وبلاگ رو بفروش به من

    پاسخ:
    متوجه حرفاتون هستم اما وقتی فضای وبلاگ و محتواش تغییر کنه مخاطبین خاص خودش رو از دست میده و به همون نسبت طرفدارای جدیدی پیدا میکنه
    من آرشیو کافه شعر رو دوست دارم و مایل نیستم فضاش رو تغییر بدم
    ممنون از پیشنهادی که دادین
    امیدوارم وبلاگ مناسب تر و پربازدیدتری رو پیدا کنید :)
    پاسخ:
    ممنونم که اینجا رو خوندین
    نظر لطفتونه :)

    بازم سلام عرض میکنم
    من وبلاگ رو نمیخام که موضوع و روند ارسال مطلب اون خراب و تغییر پیدا کنه
    من اون رو میخام که بتونم دائمی ادرس سایت و بنر سایت رو بزارم داخلش
    لطفا به یک نرخ با من راه بیا و خودت مدیریت کن و هر چیزی تمایل داری بزار
    با این کار فقط من یک بنر به وبلاگ اضاف میکنم
    که اون هم پیشنهاد دانلود رمان هست

    عااالیه لطفا دلنوشته های بلند متنای زیبا شعرای محاوره ای بیشتر بزارید با قدرت ادامه بدین 

    پاسخ:
    بله اگه بخونم، حتما :)
    تو پستای قدیمی اگه بگردین مطابق سلیقه تون پست های زیادی رو پیدا میکنید
    ممنون از حضورتون :)
  • موتور برقی ۱۲۰۰a
  • سلام چقدر عالی

    پاسخ:
    ممنون :)
  • پتاسیم هیدروکسید
  • بلاگتون عالیه

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون و لطفی که به اینجا دارید :)
    پاسخ:
    خداروشکر برای این حس خوبی که گرفتین ^_^
    ممنون از حضورتون
    همچنین

                                                                  سلام

    من تازه به دوست داران شما پیوستم  واز این بابت بسیار خوشحالم.

    البته نوشته های ارزشمند شما را در سایت ها میخواندم.

    وجای آن دارد در این شب سال نو . آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده محترم داشته باشم.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از اینکه اینجا رو خوندین :)
    و خداروشکر که پسندیدین
    منونم، همچنین 🌺

    سلام

    ممنون از وبلاگتون مطالب جالبی دارید
    کانال تون هم بهترینه

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    هم در اینجا هم در کانال
    خوشحالم که خوشتون اومده :))

    وبلاگتون حرف نداره

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون :)

    واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

    خیلی استفاده کردیم

    پاسخ:
    خداروشکر
    ممنونم :)
  • کلینیک لاغری پردیس ساری
  • وبلاگ بی نظیری دارید

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون :)

    خانوم اسکندری؟؟؟

    پاسخ:
    :|

    سلامم *-* واقعا وبلاگتون عالیه و آدم درش لذت می بره. خیلی ممنونم از زحماتی که می کشین

    پاسخ:
    سلام :)
    ممنونم از لطفی که به من و اینجا دارین
    ممنونم که وقت گذاشتین و اینجا رو خوندین :)

    فوق العادس که وبلاگتو ادامه میدی مخصوصا عکسایی که میزاری پستای بیشتری بزار هرروز سر میزنم دیر اپدیت میشه 

    پاسخ:
    ممنون از اینکه وقت گذاشتین و اینجا رو خوندین
    خوشحالم که خوشتون اومده
    سعی میکنم، بله حتما :)

    به نام خداوند رنگین کمان...

    :((((

     

    پاسخ:
    :(((((
  • خانوم آسمون
  • سلام و نور عزیزم

     

     

     

    من هفت هشت سالی هست که وبلاگتونو دنبال میکنم 

    واقعا مثل همیشه عالی هستی

    مرسی از این همه متن های حال خوب کن...

    پاسخ:
    سلام به خانوم آسمون ^_^
    پس تقریبا از اون اوایل کافه شعر رو دنبال میکردین و همراه دیرینه ی اینجایین :))
    خوشحال شدم که هنوز از اینجا و از خوندن شعرها لذت میبرین ^_^
    لطف دارین :)

    کجایی حاجی ؟ هر دفعه سایت رو رفرش میکنم ب امید اینک‌ برگشته باشی.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی