کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

ساتن قرمز

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۶ ب.ظ

 

فکر می کردم

در این ظهر تابستانی

همان تاپ سفیدت را

که مثل تکه ای ابر می نشیند

بر نیم تنه ی آفتاب

بر تن کرده باشی

اما تو باز هم

غافلگیرم کرده ای

با این ساتن نازک قرمز

و چند تشبیه دست اول را روی دستم گذاشته ای

 من را به شب عید می بری

به ماهی سرخ سه دمی که در تنگی بلور می رقصد

به عصر ولنتاین وشاخه رزی فرانسوی که فروشنده قیمتش را بالا برده

آری

تنها تو می توانی

اینگونه در شعرهای من

دو فرهنگ را به زیبایی به هم گره زنی!

 

| محسن حسینخانی |‏

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • ۷۷۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محسن حسینخانی

نظرات (۱۵)

  • زهرا اردیبهشتی
  • خیلی قشنگ بود :)

    به این میگن متن؛ ناخودآگاه باعث میشه تک تک کلماتش رو تصور کنی...

    پاسخ:
    و این است هنر نویسنده :))
  • زهرا اردیبهشتی
  • خدا رو شکر که خوبی و رو به راهی!

    الهی که هرچی خوبی و قشنگیه مال تووووو :)

    منم خوبم قشنگم :)

    البته بهتره بگم خوبیم^^

    دو تا شدم!!!

    چند ماهه تو دلی دارم^^

    پاسخ:
    ای وای من
    ای جان من
    خدای من
    چقدر قشنگ آخه ❤
    عزیز دلم چه ذوقی کردم من
    مامان زهرای مهربون :)

    تبریک به دوست اردیبهشتیمون...

    شما دو تا نشدید، دو جان شدید...

     

    آرزوی آرامش و سلامتی دارم...

    پاسخ:
    به به چقدر هم قشنگ
    دو جان ^_^
  • زهرا اردیبهشتی
  • ممنونم😍

    دو جان :)

    چه قشنگ ^^

     

    خیلییییی ممنونم

    پاسخ:
    ^_^

    :)

    پاسخ:
    :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • کجایی عزیزدل؟!

    نبودنت طولانی شده ):

    پاسخ:
    ببخشید که این همه نبودم
    و خیلی خیلی ممنونم که این همه حواست هست

    انشاالله خیر باشه...

    خیلی وقته منتظرشون هستیم...

    پاسخ:
    همراه همیشگی کافه شعر
    خیلی خیلی ممنونم ازتون
  • زهرا اردیبهشتی
  • آره هیچوقت سابقه نداشته اینجوری طولانی مدت غیب بشه!!

    دلتنگتم عزیزدل

    زود بیا

    پاسخ:
    ببخشید که انقدر منتظرتون گذاشتم :(
    حالا خودت و تو دلی قشنگت که نمیدونم شاه پسره یا دخترِ تاج سره، خوبین؟
    کِی باید ورودش به این دنیا رو تبریک بگیم؟ ^_^

    :/

    پاسخ:
    :|

    "پاسخ"عزیز برگرد

    پاسخ:
    Come back 😅

    سعی میکنم به زودی پست گذاشتن ها رو هم از سر بگیرم :)

    :(

    پاسخ:
    :((

    یعنی کسی واقعاً هیچ خبری از ایشون نداره؟

    پاسخ:
    خودشون اومدن
    مراتب اعتراضات رو برسونید به گوشش😅
    واقعا میگم، خیلی خیلی ممنون که این مدت اینجا رو فراموش نکردین :)

    پس برگشتین...

     

    :)

    پاسخ:
    :)))
  • زهرا اردیبهشتی
  • عه اومدی؟؟

    اینجاس که شاعر میگه:

    آمدی؟! وه که چه مشتاق و پریشان بودم :)

     

    خیلی دلم تنگ شده بود برات

    پاسخ:
    بله ^__^

    منم همینطور :(
  • زهرا اردیبهشتی
  • عزیز دلممممم ^^

    تقریبا یه هفته دیگه میرم واسه تعیین جنسیت ببینم دختره یا پسر😍🌱

     

    حدودا دی ماه دنیا میاد

    پاسخ:
    آخِی...انشالله صحیح و سالم باشه، چه دختر چه پسر


    انشالله :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی