کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به ارتفاعِ ابدیت "دوستت می دارم"

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ب.ظ


در این هستى غم‌انگیز،

وقتى حتى روشن کردن یک چراغ ساده‌ى دوستت دارم،

کام زندگى را تلخ مى کند...

وقتى شنیدن دقیقه‌اى صدای بهشتى‌ات،

زندگى را تا مرزهاى دوزخ مى‌لغزاند...

دیگر نازنین من، چه جاى اندوه؟

چه جاى اگر؟ چه جاى کاش؟

این حرفِ آخر نیست!

به ارتفاعِ ابدیت "دوستت می دارم"

حتى اگر به رسم پرهیزکارى‌هاى صوفیانه

از لذت گفتنش امتناع کنم...!


| مصطفی مستور |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • ۴۶۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مصطفی مستور

نظرات (۵)

  • زهرا اردیبهشتی
  • وای خدا چقدر خوبه این مصطفی مستور عزیز ^-^

    سلام گل دختر!
    خوبی؟!
    میگما ؛
    عیدت مبااارک :)
    ولادت دلخوشیمون؛ آروم دلمون؛ همه دار و ندارمون ؛ مایه فخر ما ایرانیا ؛ آقا امام رضا رو تبریک میگم بهت عزیزم🌹
    پاسخ:
    آره ^_^

    سلام عزیزم
    دیر به دیر میای و دلم تنگ میشه
    خوبی؟
    تابستون خوش میگذره؟
    مرسی،همچنین...چسبید این تبریک :)

    +شفق جان هم که مدتهاست پیداش نیست :(
    ❤️️ ❤️️
    پاسخ:
    ❤️❤️❤️
    زیبا بود 🙃
    پاسخ:
    زیبا نوشته شد و زیبا خوندین :)
    ممنونم
    نمی دانم چرا، اما به قدری دوستت دارم

    که از بیچارگی 
    گاهی به حال خویش می گریم

    پاسخ:
    :(
    فقط میتونم بگم این شعرا،از فوق العاده هم گذشتن.همینا هستن که باعث میشن من ساعت ها زل بزنم بهشون و غرق خاطره هام بشم....مرسی
    پاسخ:
    امدوارم غرق خاطره های خوب و دلنشین بشین :)
    ممنون از حضورتون و خوندن پست ها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی