کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

پادشاهی کنم در ناخودآگاهت

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ


دلم می‌خواهد

یک میس‌کال باشم برایت

شماره‌ای که سیوش نکرده‌ای

زیر لب تکرارم کنی

به یادم نیاوری 

دلم می‌خواهد

بی‌ اجازه‌ی تو

پادشاهی کنم

در ناخودآگاهت!


| سارا محمدی اردهالی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۵
  • ۴۵۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

سارا محمدی اردهالی

نظرات (۲)

سلام سال نو مبارک
وبلاگ زیبایی داری اگه دوست داشتی وبلاگم رو دنبال کن تا منم وبلاگت رو دنبال کنم.
با تشکر.
  • یا مهدی ادرکنی
  • تو خود را لحظه به لحظه خلق می کنی، تو به صورت جوهری ثابت به دنیا نیامده ای، بلکه به صورت قوه ای نامحدود متولد شده ای.

    تو دانه به دنیا آمده ای، نه درخت

    تو باز به دنیا آمده ای، نه بسته

    این گشودگی محشر است.

    تو مجبوری هر لحظه انتخاب کنی که می خواهی چه کسی باشی.

    تصمیــــــم تو ســـرنــــوشــت توست. اشو

    وبلاگ ما seyou.blog.ir

    فروشگاه اسلامیhttp://luna.eslamshop.ir/

     فروشگاه فایل درسی http://luna.sidonline.ir/

    فروشگاه لوازمhttp://luna.eshopfa.net/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی