کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

"دوستم داری؟"

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ


همیشه حسرت دوستت دارم شنیدن ها نیست که به دل ادم می مونه!

بعضی وقتا حسرت اینکه بپرسه "دوستم داری؟" ادمو پیر میکنه

دلم میخواست یه بار بپرسه ...تا بهش بگم 

الان که جوونی،قشنگی،جذابی،خوش صدایی...همه دوستت دارن!

من وقتی که چروک زیر چشمت بیفته هم دوستت دارم،

وقتی سرعتت تو راه رفتن کم بشه ،وقتی غروبا چشم منتظرتو به در میدوزی تا بهت سر بزنن،

وقتی دستت بلرزه و لیوان اب از دستت بیفته هم دوستت دارم.

اصلا من ادم دوستت داشتن تو روزای تنهایی و سختیتم!

اما نپرسید!هیچ وقت!و من غمگین ترین شعر دنیا هستم که سروده نشد...


| کیانا شایسته فرد |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۵
  • ۸۴۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۲)

عالیه موفق باشید
پاسخ:
ممنون، همچنین
طراحی رایگان بنر و امور گرافیکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی