کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

هر روز گریه،خودخوری،قرصای اعصاب

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ


موی سفید و عینک ته استکانی

جیبی که خالی و دلی که غرق خونه

اینا که میگم پیریامه...مطمئنم!

از شاعری تنها همین چیزا می مونه


آینده رو هر شب توی خوابم می بینم

هی مادرم میگه: "ایشاالله خیره...بدنیست"

مادر می خواد آیندمو روشن ببینه

تعبیر خوابای سیاهم رو بلد نیست


هر روز گریه،خودخوری،قرصای اعصاب...

هیچوق(ت) خوشی توو زندگیم ظاهر نمیشه

هی با خودم میگم نترس...عیبی نداره

آدم بدون درد که شاعر نمیشه


با این همه این سرنوشتو دوست دارم

بازم میخوام گوشه کنارش شعر باشه

از بی کسی های خودم احساس کردم:

"میشه یکی دار و ندارش شعر باشه"


میشه ولی سخته یه دنیا صبر میخواد

از دست میری،کم میاری،خسته میشی

اون لحظه ای دس می کشی که خیلی دیره

اون لحظه که داری بهش وابسته میشی


موی سفید و عینک ته استکانی

جیبی که خالی و دلی که غرق خونه

تا آخر این راه هستم...تا ته خط...

حتی اگه از شعر این چیزا بمونه


| علی منصوری |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • ۶۵۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۲)

واقعا قابل لمس بود...
میشه یکی دار و ندارش شعر باشه :))
دنیای لذت بخشیه دنیای شعر..

منون بابت اینهمه حس خوبی ک از خوندن این شعرا سرازیر میشه تو وجودم
پاسخ:
نفسم شعر و تنم شعر و روانم شعر است
من اگر شعر نباشد بخدا میمیرم

ممنون از اینکه با این نظرای خوبتون حس خوبتون رو به من هم منتقل می کنید
ازشاعری تنها...........
لایک
پاسخ:
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی