کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دوستت دارم

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ


نقاشی ات کردم میان برکه ای خالی

گردن کشیدی بر تنم از هر چه قو قوتر

بین من و تو ماجرای عشق از آن روز

وارونه شد، تو شیر تر... من بچه آهو تر


تهدید کردی: "عشق کلی درد سر دارد

مردی که عاشق می شود حتما جگر دار..."

حالا ازین اوضاع حافظ هم خبر دارد

من آبرو دارم، حیا کن! بی هیاهوتر!


 با هر نگاهم می شنیدی: دوستت دارم

یا پشت آهم می شنیدی: دوستت دارم

در شعرها هم می شنیدی: دوستت دارم

پیدا نخواهی کرد دستانی از این رو تر


هر بار گفتی: "مرگ"، گفتم چشم می میرم

هر بار گفتی:"عشق"، گفتم از تو می گیرم

"باران" طلب کردی و من در حال تبخیرم

دیگر چه میخواهی؟ بگو! گردن ازین موتر؟


من راضی ام، حتی به این از عشق سر خوردن

باشد، برو! اما نه با رفتن، نه با مردن

تسلیم تابوتی چرا؟ برخیز، کاری کن

گردن کشی کن بازهم از هر چه قو، قوتر


خواب مرا از ابتدا با گریه می دیدی

تا انتها خواب مرا با گریه می دیدی

سنگ تو را میشورم و تعبیر خواهد شد

یک مرد در رویای تو، با چشم و زانو، تر...


| محسن انشایی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • ۶۶۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محسن انشایی

نظرات (۲)

وای انقدر دوس دارم همه پستاتو بخونم ولی نمیشه
شرمنده خواهری
ایشالا جبران میکنم وقتی به طور مداوم برگشتم
بوووووووووووووووس
بووووووووووووووس
پاسخ:
دشمنت شرمنده عزیز جان
این پستا اینجا میمونه هر وقت دلت خواست و فرصت داشتی بخونشون و لذت ببر :)
:* :*
فدای تو قند عسل
پاسخ:
خدا نکنه نقل و نبات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی