کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دلم عاشق شد

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ


مثل دیوانگی ریزش پاییز رسیدی

اتفاقی که نشستم، سر آن میز رسیدی

ننشستی،

فقط از دور تماشا کردی

ناگهان چشم من افتاد به چشمت،

همه جا سبز که نه،

زرد که نه،

آبی شد...

شکل این منظره

جذاب ترین صحنه ی مهتابی شد

تو اگر ماه نبودی

تو اگر خوش قدم و محکم و خودخواه نبودی

دلم عاشق می شد...؟


| نیما رودینی |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۱۴
  • ۸۶۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۵)

  • سنجاب کوچولو
  • عالی بود
    پاسخ:
    سپاس :)
  • زهرا اردیبهشتی20
  • سلام گلی ^-^
    خوبی؟!
    من که نه):
    اصلا !

    چقدر دلم تنگ شده بود واسه اینجا
    خوشحالم که باز تونستم بیام و بخونم!
    همه مطلب های جدیدتو خوندم
    مثل همیشه عالی:)

    شاد باشی !
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    کم پیدا شدی و منتظرت بودم
    ای وای...چرا خوب نیستی :(
    امیدوارم الان اوضاع خوب شده باشه و حالت انقدری خوب باشه که از ته دل بخندی :))

    خوشحالم که خوندن اینجا بهت حس خوبی میده :)
    مثل همیشه ممنونم ❤️
    چه زیبا ...
    پاسخ:
    ممنون :)
    شاعر زیبا سروده
    ❤️
    پاسخ:
    ممنونم همراه همیشگی و آروم من ❤️
  • نیما رودینی
  • ممنونم از شما

    پاسخ:
    ممنون از قلم شما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی