کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به اندازه ی نصف لذت لمس دستاش

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۲ ب.ظ


هروقت کسی ازم میپرسید «خوبی؟» نمیدونستم چی باید جوابشو بدم.

میخواستم عوض بشم، دیگه فقط فکر کنم به چیزای خوب.

هرچی گشتم تو خاطراتم ولی به غیر غم چیزی نبود.

هیچ تصویر ذهنی ای از حال خوب نداشتم.

به نسرین گفتم:«حال خوب چه شکلیه؟ میتونی حسی بهم بدی که هروقت هرکی بهم گفت «حالت خوبه؟» یادش بیفتم؟».

دستامو گرفت.

حالا دیگه واسه تشخیص خوب بودن حالم یه خط کش دارم.یه معیار.

امروز یکی ازم پرسید:«خوبی؟».

بهش گفتم:«به اندازه ی نصف لذت لمس دستاش، خوبم».


| محمدرضا جعفری |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۸
  • ۸۱۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محمدرضا جعفری

نظرات (۳)

  • آسـوکـآ آآ
  • :(
    پاسخ:
    :(
  • زهرا اردیبهشتی
  • ای جانم :)
    چه قدر خوبه این محمدرضا جعفری :)
    پاسخ:
    اهوم نوشته هاش واقعا دلنشینه خیلی خوب حسش میکنی :)
  • فاطمه عاشق
  • ب دلم نشست بدجووووووور ......
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی