کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من حوصله ی این همه تکرار ندارم

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ


من خسته ام و طاقت آزار ندارم

با اینکه تو را دارم، انگار ندارم


یک عمر به پای تو و تصمیم تو ماندم

یک بار بمان گرچه من اصرار ندارم


ای رفته و برگشته و برگشته و رفته

من حوصله ی این همه تکرار ندارم


می گفت رفیقی که مرا دوست نداری

دیگر به خدا قدرت انکار ندارم


هر لحظه خود آزاری و خود سوزی و افسوس

از ترس خودم جرأت اقرار ندارم


چون عطر تو آواره شدم کوچه به کوچه

سقفی که شود بر سرم آوار ندارم


ای جان به لب آمده ی بوسه نداده

راهی شده ام، مهلت بسیار ندارم


سیگار به سیگار به ته می رسم انگار

راهی به جز این مردن کش‌دار ندارم

سیگار به سیگار به سیگار به سیگار... 


|‌ صابر قدیمی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • ۴۴۶۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

مهم نیست دریا
سَرِ خورشید را زیرِ آب کند
مهم نیست آسمان
ماه را سر به نیست کند
و ستارگان را بتارانَد 
من به خدایی دل سپرده ام
که در پوستِ تو زندگی می کند !
 
شبها که بادها
در روح من تنوره می کشند
در بندرِ شانه هایت لنگر می اندازم
و سر بر سخت ترین صخره می گذارم
تا آنگاه که سوسوی آن دو فانوس
خاموش شود
و در سکوت، آغوش ِ تو
چون کِشتیِ سرنگونی
در مِه فرو رَوَد !

دکتر یدالله_گودرزی
پاسخ:
چه زیبا
ممنون از به اشتراک گذاشتنش :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • ای رفته و برگشته و برگشته و رفته
    من حوصله ی اینهمه تکرار ندارم ...

    چقدر به دلم نشست ؛
    با وجود تلخیش !
    پاسخ:
    و محبوب ترین بیت :))

    آره با وجود تلخیش به دل می نشست...

  • مهشید عشوری
  • چ قشنگه :((((((😭💔
    پاسخ:
    آره :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی