کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

کلید یا چکش؟!

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ


مادر می گوید

درون هر زنی اتاق های قفل شده ای هست،

آشپزخانه های لذت،

اتاق خواب های اندوه

و حمام های بی علاقگی.

مردها گاهی وقت ها با کلید می آیند،

گاهی وقت ها با چکش!


| وارسان شایر / ترجمه: مهسان احمدپور |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • ۵۸۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مهسان احمدپور

نظرات (۵)

  • شفق تیرزاد (*_*)
  • :/
    پاسخ:
    :|
  • سعید حسن زاده
  • مادر درست می گوید
    پاسخ:
    بله :)
  • بهرنگ قدوسی
  • 😢😢😢😢😢
    پاسخ:
    :(
  • زهرا اردیبهشتی
  • عجیب قابل تامل بود ....
    چیزی واسه گفتن ندارم !
    سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره !!!!!

    +سلام پرواز خیالی :)
    خوبی مهربون دختر ؟!

    شفق جان ؛
    دوست دیدگاهی همچنان بی نام و نشان من !!
    خوبی تو؟!
    اوضاع به راهه ؟!

    سختتتتت و به شدتتتت مشغول درسامم ):
    امتحانام از یکشنبه شروع میشن ؛
    حجم شون خیلی سنگینه هق هق ):
    زیاد نمیتونم بیام
    یعنی سعی میکنم کمتر آنلاین شم !
    تاااا 13 تیر که به حول قوه الهی تموم بشن !!!!! : دی

    اینقدر درگیرم که حتی وقت نکردم بخونم پستها رو
    فقط اومدم بگم به یادتونم و کماکان دعاتون میکنم !
    دعا کنین امتحانام رو خوووووب بگذرونم :)

    حال دلتون خیلیییییی قشنگ ^-^
    الهی که غم و غصه تون کم :)
    پاسخ:
    سکوت میکنیم :)

    سلام عزیز دلم
    خوبم، شکر
    انشالله که توام خوب و خوش باشی
    راستی التماس دعا زهرای عزیزم

    کاملا میفهمم این عجز و لابه برای درس و امتحانات رو :|
    به درس و امتحاناتت برس که خیلی مهم تره
    اینجا و پست هاش همیشه هس
    سر فرصت بیا که با خیال آسوده بخونیشون
    انشالله که موفق باشی :))
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • جانم زهرای جان جانان
    ممنون.
    می گذره...

    اتفاقا چند پست قبل جویای احوال خودت و درس هات شدم
    گریه نکن زهرا... ازش لذت ببر. من عاشق درس خوندن بودم و ازش گذشتم...
    خیلی خیلی دوستت می دارممم و دلم به شدت برات تنگ می شه، اما درس مهم تره ولی بعدش زود به زود بیا.
    از صمیم قلبم برات آرزو می کنم چه در درس و چه در زندگی موفق باشی نازنین.
    پاسخ:
    و اعلام موافقت با شفق جان :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی