کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به تو بازگردم

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ب.ظ


به من بیاموز

چگونه عطر به گل سرخش بازمی‌گردد

تا من به تو بازگردم...

مادر

به من بیاموز

چگونه خاکستر، دوباره اخگر می‌شود

و رودخانه، سرچشمه

و آذرخش‌ها، ابر

و چگونه برگ‌های پاییز دوباره به شاخه‌ها بازمی‌گردد

تا من به تو بازگردم مادر...


| غاده السمان |

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۵/۱۰
  • ۶۰۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

غاده السمان

نظرات (۲)

خیلیم عالی به وبلاگ منم سر بزنید 
پاسخ:
تشکر🌹

اصلا چه معنی میدهد زن ماه باشد ؟
از سِر دلتنگی مرد آگاه باشد ؟
باید بگیرد دست مردش را دو دستی
شاید سر راهی که دارد چاه باشد
در قرن تنهایی مردی خسته از رنج
همدم که نه باید که زن همراه باشد
باید که گُل باشد ولی اصلا نباید
عمر عزیز و سایه اش کوتاه باشد
هرکس که دنیا را پر از امید کرده
هرگز نباید در درونش آه باشد
بی بی حکم روزهای سخت دوران
باید همیشه در رکاب شاه باشد
من راضی ام از تو ولی ای کاش میشد
دنیا برایت مثل من دلخواه باشد

#سجاد_صادقی

پاسخ:
ممنون بابت به اشتراک گذاشتنش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی