کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

ما باید بینمون دیوار باشه

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ق.ظ

 

ما باید بینمون دیوار باشه

کمک کن بین هم آجر بچینیم

کمک کن دستمون از هم جدا شه

نباید دیگه ما هم رو ببینیم

 

من از جنس عبور تند سیلم

تو مثل نخل خرما موندگاری

فقط قولی بدع وقتی که میرم

سر حرفت بمونی کم نیاری

 

می خوای رو دست من پاشی که چی شه

تو که دیوونه تر از من نمیشی

جدایی حقته،از من بگیرش

چرا راضی به این رفتن نمیشی؟

 

چرا لج می کنی با سرنوشتت

ببین فردای من رو باد برده

دوتا دستاتُ سمت کی گرفتی؟

خدایی که منُ از یاد برده؟!

 

به پای کی نشستی؟ دست بردار

من و این ماجرای نیمه کاره؟

پر از بیماریای مسری ام من

برو تقدیر من واگیر داره

 

برو فردا هنوزم چش به راته

بذا من تو دل شبها بمونم

واسه تو بهتره که دور باشی

واسه من بهتره تنها بمونم

 

| هانی ملک زاده |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۱۸
  • ۳۳۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

هانی ملک زاده

نظرات (۲)

بالاخره دوستش داره یا نه که میگه بره

تنها دلیل قانع کننده که میگه برو همون بیماری های مسری‌شه

تنها فعالیت مشترکی هم که دوست داره دیوار چیدنه :/

پاسخ:
مثبت فکر میکنیم و میگیم که به خاطر بیماری های مسری شه
دوتایی بنایی کردن هم از عاشقانه های روزگاره بالاخره

اشعارتون فوق العادس👍👍👍❤️❤️❤️

پاسخ:
زیبا سرودن
ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی