کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

ادم خطا کرده

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۷ ب.ظ

 

آدمی که یک بار خطا کرده باشد و پاش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئن تر است از آدمی که تا به حال پاش نلغزید.

این حرف سنگین است، خودم هم میدانم.

خطا نکرده، تازه وقتی خطا کرد و از کارتن آکبند در آمد، فلزش معلوم می شود،

اما فلز خطاکرده رو است، روشن است…مثل کف دست، کج و معوج خطش پیداست.

از آدم بی خطا میترسم، از آدم دو خطا دوری میکنم،

اما پای آدم تک خطا می ایستم...!

 

| رضا امیرخانی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۰
  • ۴۷۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

  • زهرا اردیبهشتی
  • چقدر من این متن رو دوست دارم

    تو کلیپ بوردم کپیه

    تو‌ پیام های ذخیره شده ی تلگراممه

    عکسش تو گالریمه

    تو دفترچه ام نوشتمش

    چند روز پیش،هم گذاشتمش استوری!

    الانم که تو گذاشتیش!!

    یعنی این متن یه جور خوبیه برام..

    پاسخ:
    دیگه ببین چقدر این متن رو دوست داری که هرجا یه نشونی ازش هست :)
    خوشحالم که منم سهیم شدم ^_^
  • زهرا اردیبهشتی
  • خوبم شکرخدا

    میگذره...

    یه چند وقتیه ناخوش احوالم از لحاظ روحی):

    ولی امیدم به اینه که هیچ حال خوب و بدی همیشگی نیست

    میگذره...

    تو خوبی؟!

    ببینم!

    این مدت من نبودم یه نفس راحت از دستم کشیدیاااااااا !!!!

    پاسخ:
    خداروشکر
    ای وای :(
    انشالله بگذره این دوران و زودتر برگردی به حال خوب و خنده های از ته دلت...
    بله، توکل کن به خدا، خودش هوات رو داره :)
    شکر خدا
    نه اصلا هم اینطور نیست
    مدت زمان زیاااادی رو نبودی و دلم حسااااابی برات تنگ شده بود و به یادت بودم
    خوشحالم که به کافه شعر برگشتی ❤
  • زهرا اردیبهشتی
  • چقددددددر تو دوست داشتنی هستی آخه ^^

    باور کن حس و حال اینجا یه جور خوبیه برام:)

    هروقت میام اینجا یهو حالم قشنگ قشنگ میشه!😍

    پاسخ:
    عزیز دل من ^_^
    ای جاااان
    خداروصدهزار مرتبه شکر بابت این حس و حال خوب :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی