کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دگمه ی پیراهنت

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ

 

اگر یک تکه نخ و سوزن داشتم،

خودم را به تو مى دوختم،

مثل دگمه‌ی پیراهنت

با وقار

سر برسینه ات

اگر یک تکه نخ وسوزن داشتم،

خوشبخت ترین دگمه‌ی دنیا بودم

درست روی قلبت

 

| فرید هاشمی |

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • ۴۷۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۹)

  • جواد انبارداران
  • بالاخره یک شعر خوب و با معنا دیدیم

    پاسخ:
    خداروشکر :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام قشنگِ من :)

    رو به راهی ؟!

     

    +چقد خوب بود^^

    عشق در قالب کلمات همیشه قشنگه؛

    کاش تو واقعیت هم اینجوری بود

    پاسخ:
    سلام زهرای اردیبهشتی مهربون :)
    خداروشکر
    تو چظوری؟ اوضاعت خوبه؟

    انشالله که تو واقعیت قشنگ تر از این هم باشه :)

    دلم خونین و چشمم مثل یاقوت

    سرم مثل قطاری می کشد سوت

     

    مرا خُنثی کن ای دلدار ِغافل
     

    که من انبارِ باروتم ، تو بیروت


    دکتر یدالله گودرزی

    پاسخ:
    خیلی هم زیبا
    ممنون

    سلام بانو جان

     

    خوبی؟

     

    التماس دعا...

    پاسخ:
    سلام بیتا جان :)
    خداروشکر
    همچنین، محتاجیم به دعا

    سلام بی صبرانه منتظر پست هاتون هستم 

    پاسخ:
    ممنونم :)

    با سلام و احترام

    مهربانو هستم و عذر میخوام بدون گذاشتن نظر وبلاگتون رو دنبال کردم

    خودمم قبلا وبلاگ داشتم و متوجه هستم نباید خاموش میخوندمتون

    وبلاگتون زیباست و من هر روز میام و مطالبش رو میخونم و اگر مطلب با حال دلم بود برای پیج خودم کپی میکنم

    امیدوارم موفق باشین

    69579

    پاسخ:
    با اینکه خوندن کامنت های پر مهرتون خوشحال و دل گرمم میکنه
    اما هیچ اجباری برای گذاشتن یا نذاشتن نظر وجود نداره
    به هر حال ممنون از اینکه اینجا رو میخونید و نظر گذاشتید
    همراه کافه شعر بمونید :))

    و همچنان منتظر 

    پاسخ:
    ممنون از اینکه منتظر موندین :)
    چندین بار اقدام کردم برای پست گذاشتن اما متاسفانه بیان همکاری نمیکرد -_-

    وبلاگ خیلی زیبا و آرامش بخشی دارید.

    خیلی خوشحالم که اتفاقی وبلاگتونو پیدا کردم

    امیدوارم همیشه موفق باشید و زندگیتون مثل پستاتون سراسر آرامش و زیبایی باشه

    پاسخ:
    خوشحالم که اینجا رو دوست داشتید :)
    ممنونم که وقت گذاشتید و کافه شعر رو خوندید
    تشکر برای آرزوی خوبتون، همچنین ^_^

    خواهش میکنم عزیزجان

    برای چی ؟!

    پاسخ:
    اجازه انتخاب عکس برای پست گذاشتن رو نمیده متاسفانه!
    الان هم با کلی ترفند تونستم پست بذارم
    امیدوارم دووم بیاره :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی