کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

یادش بخیر و جاودانه باد

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ

 

داغی که بوسه‌ی تو به لب‌های ما نهاد

یادش‌بخیر و خاطره‌اش جاودانه باد

 

بر من ببخش، گاه چنان دوست دارمت

کز یاد می‌برم که مرا برده‌ای ز یاد

 

دردا چنان که عمر و دریغا چنین که مرگ

از من گرفت مهلت و مهلت به من نداد!

 

ما را فریب دادی و جای گلایه نیست

ما زودباوریم و تو دلال اعتماد

 

صبرم کفاف این همه غم را نمی‌دهد

سرمایه‌ام کم است و بدهکاری‌ام زیاد

 

| فاضل نظری |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • ۶۵۳۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فاضل نظری

نظرات (۳)

چ زیبا!

پاسخ:
زیبا سروده شد، ممنون :)

کز یاد میبرم که مرا برده ای ز یاد:))))

پاسخ:
:))

فریبم دادی :) جای گلایه نیست

من زود باورم :) او دلال اعتماد :))))

 

لعنت به این وضعیت 

لعنت بر این شرایط . لعنت به آدمه نامرد . لعنت بر اونی که خودت و دلت رو بازی داد

 

ممنون از شما و فاضل نظری بابت این شعر

پاسخ:
باعث شدین بعد از مدت ها یک بار دیگه این شعر زیبا رو مرور کنم
و لذت بردم از خوندنش :))
ممنون از حضور شما ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی