کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

جواب خودمو چی بدم؟

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ

 

جواب خودمو چی بدم؟

بگم نشد؟ بگم نخواست؟ چه جوری؟

بابا من قول دادم، به آینه قدی جلوی در، به کاناپه قهوه ایی وسط حال، به لیوان دسته دار بلند توی ویترین، به خونه، به خودم...

بابا من به خودم قول داده بودم، قول خنده ت، قول صدات، که حرف بزنی زل بزنم توی صورتت بگم جونم تو فقط بگو.

که بارون بزنه بگی چه هواییه آخه؟ بگی من دلم برف میخواد، منم برف شم ببارم کف پات...

راستی دیدی چنتا زمستون برف رو سرم نشسته؟

 

| سید ارسلان حسینی |

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۱/۲۲
  • ۳۲۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۱)

  • پَـــــر واز
  • زیبا^_^

    پاسخ:
    ممنون از حضورتون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی