کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من کنار آمده ام اما تو چی؟

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ

 

من بعد از تو با این مسئله که دیگر کسی را دوست نداشته باشم، کنار آمده ام

تو اما بعد از من با این درد که دیگر کسی مثل من دوستت ندارد، چه میکنی؟

 

| عرفان محمودیان |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۲/۲۸
  • ۲۰۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۲)

آقای عرفان محمودیان، اجازه بدید اینطور اصلاح کنم:

 

من بعد از تو با این "درد" که دیگر کسی را دوست نداشته باشم، کنار آمده ام

تو اما بعد از من با این "مسئله" که دیگر کسی مثل من دوستت ندارد، چه میکنی؟

 

هیچ دلیل قانع کننده ای وجود نداره که ما مسائل دیگران رو مثل دردهای خودمون بدونیم...

پاسخ:
اصلاحیه  ی جذاب و با دقتی بود :))

با سلام.راستش من همسن شمام. من ریاضی فیزیک بودم و دانشگاه بهشتی درس خوندم و ارشدمم وزارت بهداشت گرفتم... بماند که از وزارت بهداشت متنفرم چون به هزاران دلیل که اینجا نمیگنجه بگم و از حوصله خارجه..و متاسفم واسه خودم که رشته ریاضی فیزیک انتخاب کردم و بیشتر متاسف میشم رفتم ارشد وزارت بهداشت و بیشتر متاسفم واسه هزاران افسوسی که تو دلمه‌...هزاران بار تلاش و هزاران بار تلاش و نرسیدن ها............ فقط داشتم تو نت دنبال تمام کسایی بودم که با من کنکور دادن خواستم ببینم روزگارتون چه رنگیه... خوشحال شدم از این وبلاگ... خیلی جالب بود... موفقیت ها و لبختدهایتان مستدام...

پاسخ:
سلام
مگه میدونین من چند سالمه ؟ :))
امیدوارم از این به بعد زندگی بر وفق مرادتون بچرخه تا حداقل حسرت های گذشته براتون کمرنگ تر بشه
خوشحالم که اینجا رو خوندین و ممنون از اینکه نظرتون رو گفتین :)
خیلی خیلی ممنونم
شما هم همین طور ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی