کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

خوشبختی کوتاه

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶ ب.ظ

 

یه شب که دلم از عالم و آدم پر بود،

گفت: نگران نباش دیوونه، فکر کردی من تنهات میزارم یا اینکه کسی میتونه جای تورو تو قلبم بگیره؟

کاری به اتفاقات بعدش و اینکه تنهام گذاشت ندارم؛

می‌خوام بگم:

هر آدمی یکبار و لااقل برای یه شب،

خوشبخت ترین آدم روی زمین بوده...

 

| مسلم علادی |‏

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • ۲۳۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۲)

با ترس هایم روبرو شد، عرق پیشانی ام را به هنگام طرح آن سوال احمقانه نظاره کرد...

 

+یه هدیه ی ناقابله، فقط میشه لطفاً قبل از باز کردن حدس بزنید چیه...؟

-گردنبنده :)

+ میشه دیگه حدس نزنید لطفاً؟ :(

-آخه من از کجا می دونستم چیه، همینطوری گفتم... شبیه کتاب نیست...

+لطفاً فقط بازش کنید، دیگه هیچی نگید  :(

-چقدر خوشگله، آینه ست... که همیشه همراهم باشه؟

+که... که بدونید...

-خیلی زیباست...

+من اصولاً کم حرف می زنم... برید، دیرتون نشه. خدانگهدار...

 

 

و چه قصه ی تلخی ست متفاوت بودن...

 

از یک کتابِ به چاپ نرسیده :\

پاسخ:
چقد پر از حرف بودن همین چند خط...

انشالله کتابتون هم به چاپ میرسه :)
  • محمدرسول صمدی
  • عالی و زیبا

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی