کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

انتظار کشیدن

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ

 

من هنوز هم منتظرم.

من هنوز هم منتظر آرامشی هستم که سال هاست به من قول داده است زود بیاید و برایم موسیقی خوشبختی را بنوازند.

منتظرم که خستگی هایم از من خسته شوند و به سفری طولانی بروند.

منتظرم که لبخند،لباس قرمزش را بپوشد و با من شراب بنوشد.

منتظرم که ساعت ها بخوابند و من بتوانم طعم زندگی را بچشم.

میدانی غم انگیز است؛ آن روز که به خودت نگاه میکنی و میبینی “انتظار کشیدن ” را بهتر از هرکار دیگری بلدی...

 

| شقایق جلیلی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۲/۰۵/۲۶
  • ۱۲۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۲)

بی‌قرارِ نبودنت می‌شوم، افسوس تکرار می‌شود و زخم پیاپی تازه؛ باز از من تهی می‌شوم و سرشار از تو... چه دلِ خزان‌پذیرِ غمگینی...

رمانس سیاه-امیر امیری

پاسخ:
چه شعرای قشنگی رو باهامون به اشتراک میذاری آخه...
ممنونم :))

:)

دنیا رو رنگی می‌کنم...

پاسخ:
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی