کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

و تنها بودم

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ق.ظ

 

در هر زندان دنیا

زندانیِ فراموش شده‌ای

و در هر گورستان جهان

عزیز به خاک سپرده‌ای داشتم

و تنها بودم

مثل ماه

که کوتاه‌تر از تنهایی من

دیواری نیافته بود

 

| عباس صفاری |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • ۴۰۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

عباس صفاری

نظرات (۳)

  • زهرا اردیبهشتی
  • عزیزِ دلِ من 😍😍😍😍

    سلااااااام

    یه سلام از ته دلم

    خوبی؟!

    فقط خود خدا میدونه چقدر دلم برای تو و اینجا تنگ شده بود

    وای چقدر حرف دارممممم

    به اندازه همه این مدت که نبودم دلم میخواد حرف بزنم!

    خوبی تو؟!

    پاسخ:
    ای واااای من
    ببین کی سرزده به کافه شعر و اینجا رو منور کرده با حضورش 😍
    هم دلتنگت بودم هم به یادت بودم
    کجا بودی تو دختر؟
    خوبی؟ زندگی رو به راهه؟
    ای جان ❤
    منم خوبم، شکر
  • زهرا اردیبهشتی
  • فعلا برم بخونم اون متن دلبرهایی که این مدت گذاشتی :)

    پاسخ:
    امیدوارم از همه شون لذت ببری و حال خوب بیاد سراغت
    تند تند بهمون سر بزن ❤
  • جواد انبارداران
  • اولاش رو نفهمیدم که منظورش از زندانی فراموش شده و عزیز به خاک سپرده چیه

    پاسخ:
    البته من منظور شخصی و دقیق شاعر رو نمیدونم اما خودم اینطور فکر میکنم که منظورش این بوده:
    با زندانی ها و مُرده ها همدردی میکرده، یه جورایی خودش رو جای اونا میدونسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی