کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دختری که موهایش را کوتاه کرده، ترسناک است

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ


دختری که موهایش را کوتاه کرده، ترسناک است

دختری که می داند دیگر موهایش روی شانه هایش نمی افتد

که می داند وقتی باد بیاید نمی شود موهایش را با دست از روی صورتش جمع کند

که می داند دیگر نمی تواند جلوی آینه بایستد و سرش را با شدت خم کند تا موهایش همه به سمت پایین بیایند

دختری که با این همه دانسته رو به روی آینه می ایستد و موهایش را جمع می کند تا ببیند اگر کوتاهشان کند چه شکلی می شود

دست هایش را لای موها می برد و تصور میکند که آنقدر کوتاه شوند که دفعه ی بعدی موها از لای انگشت هایش بیرون نیایند

ترسناک است.

اولین صدای قیچی مصادف است با ریختن قسمتی از موهای بلندش روی زمین

دارد توی آینه خودش را نگاه می کند و به جای جیغ زدن خیره می شود توی چشم های خودش 

نگاهش به دنبال موهاییست که آرام آرام حرکت می کنند و به زمین می رسند

دختری که دلش نمی لرزد و فقط به همین شکل ادامه می دهد

ممکن است پای هرکسی را نیز از زندگیش کوتاه کند

دختری که موهایش را کوتاه کرده، ترسناک است.

ممکن است روزی عشقت را از دلش ریشه کن کند

ممکن است روزی به سفری برود و هرگز بازنگردد

دختری که موهایش را کوتاه کرده است، می تواند از هرچیزی دل بکند...


| بهنام شوشتری |

  • موافقین ۸ مخالفین ۱
  • ۹۴/۱۲/۲۶
  • ۶۱۸۱۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۶۱)

بسیار زیبا...
پاسخ:
سپاس
بلی ترسناک است
و در ارتباط با او باید حساب شده عمل کرد...
پاسخ:
بله :)
ناشناس نیست از بهنام شوشتریه
پاسخ:
واقعا؟ :)
چه خوب میشه اگه همینطوری دونه دونه متن های ناشناس اینجا نویسنده واقعی خودشو پیدا کنه
ممنونم ازتون مرسی :))
سلام
بسیار زیبا و تکان دهنده بود
خواستی به دست نوشته های من هم سری بزن
شاید شعری از من برداشتی و در وبلاگت گذاشتی
و آخرش نامم حک شد
پاسخ:
بله با کمال میل
ممنون
عااااولی
منم که فقط برای کسی که دوسش دارم تاحالا موهامو کوتاه نکردم چون اون عاااشق موهای بلند عسلیه منه مم دوسندارم دلشو بشکنم :)
انشاالله هیچوقت هیچ دختری به جایی نرسه که موهاشو اضافه ببینه
پاسخ:
موهاتون همـــــــــــیشه بلند، عشقتون پایدار :))
بترسیییییید....😂😂
یوهاهاهاها....
پاسخ:
بترسیدددد :)))
  • بله باید ترسید
  • من دختری ام که موهامو همیشه کوتاهه کوتاه میکنم .
    سال گذشته با ماشین اصلاح مثل سربازا رفتم توشون ، و امسال دارم از نامزدم که خیلیم دوستم داره و دوسش داشتم جدا میشم...
    وقتی یه دختر از موهاش بگذره یعنی خیلی راحت میتونه از خیلی چیزا بگذره ...
    برای آرامش دلم دعا کنید ( ملتمس دعای ویژه )
    پاسخ:
    متاسفم....:(
    انشالله آرامش و خوشبختی به زندگیتون برگرده
    از این دخترها نترسید بغلشان کنید به دنیایشان کمی ارامش هدیه کنید بگزارید حس امنیت و ارامش را در تک تک سلول هایشان حس کنن
    پاسخ:
    همه این کار رو انجام نمیدن :(
    دختری که موهایش را کوتاه کرده، دختری ست که موهایش را کوتاه کرده!! همین
    این چرندایت چیه بابا :/
    پاسخ:
    بهتره این چرندیات رو نخونید :))
    منم همیشه موهام اصافی بوده و ارایشگاه مردونه میرم،امیدوارم هیچ دختری موهاشو اضافه نبینه،همی
    شم سینگل بودم و هستم😕😘
    پاسخ:
    امیدوارم ایندفعه دیگه موهاتون اضافی نباشه :)
    دختری که موهایش را کوتاه کرده باید در آغوش گرفت و محکم فشرد تا تمام بغض هایش بترکد و اشکهایش جاری شود
    دختری ک موهایش را کوتاه کرده نباید تنها گذاشت...
    پاسخ:
    آره :(
    با سلام من هم موهام پسرونه کوتاه لخت هست، 15 سالمه، میشه گفت خیلی دوست دارم همیشه موهام همین قدر بمونه، اما اگه موهاتو کوتا کردی دیگه راه برگشتی نیست، یا دو سال باید اذیت بشی که تا سر شونه هات برسه. ممنونم از این سایت

    پاسخ:
    سلام
    امیدوارام لذت موی بلند رو هم تجربه کنی1
    پس احتمالا موهای کوتاه بهت میاد :)
    ممنون از حضورت
  • دختر مو کوتاه
  • همیشه موهام تا پایین کمرم بود همه میگفتن موهات خیلی خشگل و پرپشته..
    اما وقتی پر از خالی بودن میشی دیگه عزیز ترین چیز هم برات اهمیت نداره مدت هاس پسرونه کوتاهشون میکنم با دست خودم

    پاسخ:
    متاسفم:((
    دلتون بدون غم❤️
    یه ماه بود رفته بود بهش پیام دادم تا تولدم وقت داری وگرنه میرم مردونه کوتاه میکنم باور نکرد تا اینکه دیروز براش عکس فرستادم خیلی ناراحت و عصبی شد اما دیگه کار از کار گذشته بود شاید بتونم اینطوری فراموشش کنم😊
    پاسخ:
    جز ناراحتی و تاسف کاری نیس که بتونم انجام بدم :(
    امیدوارم برگرده پیشت و بهت بگه دور بودن ازت اونقدری براش سخت بوده که نتونسته تحمل کنه :)
    هی سلام!
    من مریمم.15 سالمه و از 9 سالگیم موهامو کوتاه کردم.موهام خیلی نرم بود و البته ک خوشگل بود و صد البته که عاشقشون بودم!
    اما یه وقتایی یه اتفاقایی باعث میشه دلت دیگه عاشق اون همه مو نباشه!
    اینکه مورد آزار جنسی قرار بگیری اونم از طرف کسی ک خیلی بهش اعتماد داشتی و توی موهاتم نفس بکشه...
    خب کوتاه کردنشون و نفرت از موهات تنها کار ممکنه!و تا آخر عمرت هر وقت موهات برسه تا روی گردنت آژیر خطر روشن میشه و داغونت میکنه!تحمل آزار روحی و جسمی خیلی دردناکه!از خدامون خواهش میکنم که هیچ کس تجربه نکنه!به خصوص توی بچگی...
    ممنونم!این متن قشنگ بود!اما ما ترسناک نیستیم!برعکس!این دنیای اطرافمونه که برامون پر از ترسه!و اگر با تمام این ترسا به کسی اعتماد کنیم و اونو مرحم این دردها ببینیم...مطمئنن تنها دلخوشیمونو ول نمیکنیم!
    ما...واقعا...ترسناک...نیستیم
    پاسخ:
    سلام مریم جان
    متاسفم،تاسف چیزی از درد و رنج و غمت کم نمیکنه اما تنها کاریه که ازم برمیاد...:(((
    ترسناک نیستین
    احتمالا منظور نویسنده از ترسناک بودن این بوده که چون روزای ترسناکی رو پشت سر گذاشته و به این مرحله رسیده ترسناک به نظر میرسه
    خوشحال و موفق باشی

    ممنونم

    شاید هم اینطور باشه

    خوشحالم که انسانها دارن به این درک میرسن و دخترای مو کوتاهو به چشم بد نگاه نمیکنن

    بدون اینکه بشناسمت حس خوبی بهم دادی *-*

    همیشه خوب باش و خوبی کن.باور کن هیچ چیز زیباتر از این نیست

    از هم صحبتی باهات لذت بردم*-*

    پاسخ:
    آره دخترای موکوتاه تعدادشون خیلی بیشتر از قبل شده و البته اینکه موهای کوتاه به یه دختر بیاد جذابیتشو چندین برابر میکنه :)
    خداروشکر بابت انتقال این حس خوب
    حتما خودتم حس خوبی بهم دادی که همچین حسی هم به تو منتقل شده :)
    روزای خوبی رو برات آرزو میکنم
    همچنین :))
    دختر غمگین و چه به موی بلند اخه...همه فک میکنن چون موی کوتاه دوست دارم وبهم میاد همیشه کوتاه میکنم,اما هیچکی نفهمید ک چون زورم بهش نمیرسه یجوری عقدشو سر خودم دارم خالی میکنم.بابا دختر غمگینو چ ب موی بلند
    پاسخ:
    :(((
    انشالله که غم جاشو به خوشی بده تو زندگیت و موهای کوتاه جاشو به موهای بلند...
    به سلامتیه دختری که موهاشو کوتاه کردو هیچ کس نفهمید چرا...
    همه فک میکنن واسه تنوعه خیلیام میگن حیفه نکن پشیمون میشی ولی تو خیلی مصمم کوتاهشون میکنی . این حکایت ما دختراییه که تو قلبامون اتفاقای بدی افتاده . حکایت عشقایه یه طرفه ایه که با کوتاه کردن موهات سعی در دلداری دادن خودت داری. دخترایه مو کوتاه قلب خسته دارن و جسم ناتوان...
    ممنون از متنایه خوبتون
    پاسخ:
    :(((
    ممنون از خوندن اینجا
    دختری که موهاشو کوتاه کنه ترسناک نیست بلکه زامبی هست.
    پاسخ:
    نه دیگه انقدرم نیست :|
    منم دارم کووتاه میکنم...
    پاسخ:
    امیدوارم بهت بیاد و زیباتر از قبل بشی :)
    بلند میشه دوباره، مگه نه؟ :))
    اره حتما..
    راستی برای وبلاگتون ، میشه پیج اینستا هم بزنید؟
    پاسخ:
    بهش فکر نکرده بودم یعنی به جایی غیر از اینجا فکر نکرده بودم :)
    نمیدونم...قولی نمیدم اما اگر شرایطش بود اینکار رو میکنم
    ممنونم :))
     وقتی داشتم موهامو تنها جلواینه کوتاه میکردم داشتم گر یه میکردم.افسرده هستم میخواستم مغذم یه خورده هوابخوره کمی راحت شدم. تموم ادما دلمو شکستند.همیشه دوس داشتم موهاموباکریپس بندم. اما دیگخ خیلی وقته سنجاق وکریپسامو گذاشتم کنار. موهام کوتاهه پسرانست. به هر حال دوست دارم دوباره بلندبشه 
    پاسخ:
    چقدر غم انگیز :(((
    امیدوارم هر چی زودتر حال دلتون خوب شه و لبخند به لبهاتون برگرده...
    بلند میشه دوباره :)

    من موهام همیشه کوتاه بود تا روزی که عاشق شدم

    موهای یه دختر وصف حالشه

    باز باشه یعنی من خوشحالترینم و اضافی باشه یعنی نابودی...

    پاسخ:
    امیدوارم موهاتون همیشه بلند و باز باشه :)
    من میخوام موهام رو کوتاه کنم براى اینکه تغییرى توى چهرم ایجاد کنم از موى بلند خسته شدم!
    میخوام تلخى هاى گذشته با کوتاه کردن موهام فراموش کنم!میخوام رها بشم!
    پاسخ:
    تغییر خوبه
    امیدوارم واقعا از تلخی ها و خاطره های بد گذشته رها بشید :)
    چقدر دردناکه;)🥀🖤
    پاسخ:
    :(
    چه مسخره!
    پاسخ:
    تمامی نظرات محترم است :)
    تمام این متن وصف حالم بود وقتی که موهای نرم و پر پشتم که تا زبر باسنم بود رو داشتم پسرونه کوتاه میکردم ... انگاری استخونای بدنم داشتن خورد میشدن وقتی که از تو آینه میدیدم دیگه اون موهایی که عاشقشون بودم نیستن...
    من عاشقشون بودم ...اما چه کنم که تو دیوونه درونم گیر افتادم.
    اونقدر دلتنگشونم که حد و اندازه نداره من حتی حق نداشتم براشون عذاری کنم💔جلو ایینه که میبینم موهای لختم نیستن فک میکنم دارم کابووس میبینم😞
    هر کی میبینتم با حیرت ازم میپرسه اخه دختر چه جوری دلت اومد؟ اما این برای خودمم سواله که چه طوری دلم اومد؟
    از کسایی که عاشق موهاشونن خواهش میکنم این کار و نکنن هیچ دلی با این کار اروم نمیشه بدتر دیوونه میشه😔

    پاسخ:
    چقدر حیف که اون موهای قشنگ و دوستداشتنی رو کوتاهشون کردی
    خوبیش اینه که بازم بلند میشن
    بهشون فرصت بده تا بشن همون موهای جذاب و بلند قبلی :)

    درسته اما تا اونموقع که به اونجایی که بود برسه حسرتش اذیتت میکنه مخصوصا اگه همش عکساتو با موهای بلند ببینی
    پاسخ:
    :((
    من ٤٠سالمه همیشه موهای بلند مشکی لخت داشتم که تا کمرم بلند بود سه روز پیش چنان دلم شکست که از همه دل کندم حتی بچه هام اولین کاری که بعداز برگشتن به خونه پدری انجام دادم موهامو پسرونه کوتاه کردم برادرم که دید گفت زنی که موهایش را کوتاه کنه خطرناکه و من میدونم که الان هرکاری ازم برمیاد هرکاری ...
    پاسخ:
    ولی بچه هاتون بهتون نیاز دارن :((
    امیدوارم هر چی زودتر این روزهای سخت و ناراحت کننده زندگیتون بگذرن...
  • دختر مو کوتاه
  • توپ تانک کودتا دختر فقط مو کوتاه. . . . . 

    پاسخ:
    شعار برتر :))

    انشالله هیج وقت حص مو کوتاه کردنو نداشته باشید 

     

    پاسخ:
    انشالله :)

    واسه ما که خیلی وقته کوتاهه😒

    پاسخ:
    بلند میشه بالاخره :)

    آخه چرا اینقد خوبی شما ؟ دلم کیف میکنه پاسخ هاتو به کامنت ها میخونم ، ته دلم میگم آخیش ... دلت آروم جانم :) 

    پاسخ:
    چه حس خوبی بابت این کامنت گرفتم ^_^
    ممنونم که انقدر خوب میبینی
    خوشحالم بابت این آخیش ته دلت :)
    همچنین
    ممنون برای حضور گرمت :))

    منم امشب کوتاه میکنم موهامو..

    پاسخ:
    چرا؟
    بذارید بلند بمونه :(

    منم یه ساعت پیش کوتاه کردم😞

    دلم تنگ شد براشون

    پاسخ:
    بلند میشن دوباره :)

    متنتون واقعا عالی بود 

    من از لحظه ای که به دنیا اومدم تا الان که 15 سالمه تاحالا موهام پایین تر از شونه هام نرفته و الانم پسرونه زدمشون 

    راستش خیلی حس بدیه که عکسایی که با موهای بلندت گرفتی رو ببینی :😞

    پاسخ:
    عالی نوشته شد :)
    انشالله خیلی زود موهات بلند بلند بلند بشه، بلند تا کمرت :)
  • دخترم موهام کوتاست
  • موهام نه لخته نه فر

    موج دار و حالتی که تمام اطرافیانم آرزوشونه که موهاشون شبیه من باشه

    اما من کوتاهشون میکنم ولی بازم قشنگن ^ _ ^

    از نظر من ما ترسناک نیستیم از دیگرون یا از چیز های دیگه میترسیم

    من از بچه گی موهام کوتاه بود تا کلاس سوم گذاشتم بلند شه بلند شد تا کلاس هفتم ... بچه های کلاسمون خیلی موهام رو دوست داشتن اما من زیاد نه نمیدونم چرا تا اینکه رفتم موهام رو دباره کوتاه کردم خیلییی خوشگل شدم ... همه میگفتن فردا پس فردا پشیمون میشی این چه غلطی بود کردی اما نه من عاشقشون بودم و تا یکم بلند میشدن دوباره کوتاشون میکردم

    وقتی کوتاه میکردم احساس میکردم قوی شدم و شدم راحت میتونستم از قید خیلی چیز ها بگذرم و از چیز های بی ارزش بگذرم

    اما یه چیزی هست که نمیتونم به ادم ها اعتماد کنم کاشکی یه نفر پیداشه هوام رو داشته باشه به هش اعتماد داشته باشم که داخل یه کلمه خلاصه میشه

    ... رفیق ...

    پاسخ:
    انشالله این موهای قشنگ که همه دوسش دارن و حسرتش رو میخورن بمونه برات تا همیشه، چه بلند چه کوتاه ^_^
    مهم نیست بقیه چه نظری دارن یا چی فکر میکنن مهم اینه که خودت موهات رو چه مدلی دوست داری :)
    همیشه قوی بمون
    امیدوارم آدمی رو که میخوای خیلی زود پیدا کنی و زندگیت سرشار بشه از حس و حال خوب :))
  • دخترم موهام کوتاست
  • خیلی ممنونم ازت خیلییی انرژی میدید

    امیدوارم شما هم در زندگیتون همیشه موفق باشید

    پاسخ:
    خوشحالم بابت انرژی ای که گرفتی ^_^
    ممنونم، انشالله :)

    تمام آرزوهای یک دختر خلاصه شده تو موهاش..روحیه ظریف دخترانه خلاصه شده تو همون موها...دخترا با کوتاه کردن موهاشون یجورایی دیگه ظرافت دخترونشونو ندارن دخترا درداشونو باکوتاه کردن موهاشون تسکین میدن

    پاسخ:
    کاملا موافق نیستم باهاتون
    شاید موهای یه دختر چیز ارزشمندی باشه براش اما همه چیز نیست :)
  • ستاره تنها
  • دختری ک از موهاش بگذرع میتونه از همه چی بگذره.همه فک میکنن من بخاطر تنوع موهامو کوتاه میکنم ولی هیچ وقت هیچ کس ازم نپرسید چرااا؟؟؟؟؟

    من از موهام گذشتم تا یادشو کمرنگ کنم ولی نشد اخه کدوم ادمی میتونه کسیو که ۵ساال عاشقشه رو فراموش کنه دوستان من تازه رفتم تو۱۶سال  ولی اینم بگم خیلی سخته عشقت تو بهترین روزت ولت کنه روز تولدت بجا اینکه خوشحال باشی نابود باشی.!!!

    من هنوزم مثل قبل دوسش دارم (التماس دعا)

    پاسخ:
    چه غم انگیز :(((
    کاملا درک میکنم که عشق اول یه چیز دیگه س، یادش، حضورش، تجربه های نو و خیلی چیزای دیگه
    اما آرزو میکنم اگه عشقی که ازش حرف میزنی برات شادی و خوشبختی به ارمغان میاره برگرده به زندگیت ولی اگه حضورش توو زندگیت به صلاحت نیس...
    16 سالته و هنوز کلی راه نرفته و تجربه های نچشیده داری توو مسیر زندگیت...توکل کن به خدا و پرقدرت ادامه بده :)

    سلام 

    من نیلم ...

    امروز بابام به خاطر اینکه دیر اومد خونه گفت دیگه نباید لاک و رژ بزنی 

    موهای من خیلی بلنده خیلی خیلی یعنی بود

    الان خودم کوتاهشون کردم و هیشکی نفهمیده

    من تو این خونه مورد توجه کسی نیستم

    مرسی که حس خوب منتقل کردین الان فقط شما میدونید :-) 

    پاسخ:
    سلام نیل جان :)
    ای وای :((
    امیدوارم حساسیت های پدرت نسبت بهت از بین بره...ولی خب میتونی شادی های دیگه ای پیدا کنی برای خودت، شادی هایی غیر از لاک و رژ :)
    عزیز دلم :(((
    بلند میشن زود زود، بلندتر از روزای قبل...مگه نه؟ :)
    اول از همه امیدوارم توو خونه مورد توجه زیادی قرار بگیری جوری که نیاز به توجه کسی غیر از خونواده نداشته باشی
    و دوم اینکه امیدوارم یه فرشته توو زندگیت پیدا بشه و اونقدری بهت توجه کنه که زندگیت سرشار بشه از شادی :)
    مرسی که اینجا رو برای دردودل کردن انتخاب کردی
    دلت شاد

    خب من بیتام:)

    یه دختر که از همون بچگی موهام پسرونه بود و خب اخلاقمم هیچوقت دخترونه نبود:)

    من خیلی خوشحالم از اینی که هستم و اینکه با خوندن نظرات میخوام فقط یه شعار رو بدم اینکه قوی باشید شما محتاج هیچکس نیستید همیشه اولویت زندگیتون خودتون باشید:))ایشالا دلت شاد باشه کسی که این متنو میخونی:)))

    پاسخ:
    سلام بیتا خانم :))
    بالاخره هر کسی یه مدله، مهم اینه که خودت از این چیزی که هستی راضی باشی که خداروشکر هستی^_^
    شعار خوب و به جایی بود امیدوارم این شعار تبدیل به یه اصل توو زندگی همه بشه!
    ممنون،همچنین :))

    بترسید یوهووووهااهااا مسخره😂

    پاسخ:
    :)))))

    موهای من خیلی بلند بو ولی مجبورم کردن کوتاه کنم😣

    پاسخ:
    ای وای :(
    بلند میشه انشالله

    موهام خیلی بلنده ..

    همه عاشق موهامن ..

    عاشق هم نشدم که بگم ترکم کرده و چمیدونم این حرفا تا کوتاه کنم ..

    فقط ..

    از دختر بودنم خسته شدم ..

    دلم میخواد کلا پسرونه بزنم ..

    ای کاش طوری تربیت میشدیم که ارزومون این نبود پسر باشیم🙃

    پاسخ:
    با جمله ی آخرت خیلی موافقم...:(
    امیدوارم روزی برسه که از ته دلت از دختربودنت خوشحال باشی و بهش افتخار کنی :)

    دیروز گفتم میخوام کوتاه کنم ..

    الان موهام پسرونس..

    میگن بهم نمیاد..

    شاید واسه این میگن که راضی نبودن موهامو کوتاه کنم

    پاسخ:
    چه سرعت عملی :D
    ممکنه
    ولی مهم اینه که خودت خوشت میاد یا نه :)

    چون موهای رفیقم بلندتر بود منو ول کرد!!!!!

    موهامو پسرونه کوتاه کردم که دیگه برنگرده!!!!!!!

    پاسخ:
    پس ممکنه رفیقت رو هم به خاطر موی بلندتر یکی دیگه ول کنه؟ :)
    متاسفم :(

    مو:(((((((

    چرا انق راحت ازشون گذشتم ¿!!!=(

    پاسخ:
    :(((
    خوبیش اینه که بلند میشه دوباره :)

    نمیدونم من با بقیه متفاوتم یا نه:/

    ولی هرکسی اینجا موهاشو کوتاه کرده بود که عاشق دلشکسته بود:/

    منم اومدم اعتراف کنم من تنبلیم میشد موهامو شونه کنم حوصله هم نداشتم دو ساعت تو حموم موهامو بسابم کوتاه کردم راحت شدم الانم انقدر حال میده 

    همش خودمو فحش میدم چرا موهامو زودتر کوتاه نکرده بودمXD

    پاسخ:
    قرار نیست دلایل همه یکی باشه خب :)
    چی بهتر از این که دلیل کوتاه کردن موها چیزی غیر از دل شکستگی باشه :)
    خیلی هم عالی، بهترین کار رو کردی، والا :))))

    خدا نکنه موهای زیبای هیچ دختر خانمی حالا به هر دلیلی کوتاه باشه؛ دخترها با موهای بلند جذابترن..!! 🙂🙂

    پاسخ:
    همیشه اینطور نیست
    بستگی به سلیقه داره
    هردوتاش میتونه جذاب و قشنگ باشه :)

    من موهامو خیلی راحت کوتاه کردم ! اصلا نمیتونم بلند نگهشون دارم :/

    ولی نه ترسناکم ، نه از چیزی راحت دل می کنم ×____×

    پاسخ:
    همه دلیل ها که یکی نیست :)
    خیلی هم عالی :))

    سلام من ۱۸ سالمه امروز میخوام برم موهامو کوتاه کنم ولی نمیدونم چرا دودلم:(

     

     شاید اینجوری بتونم کسیو که دوسال باهم بودیم کلی خاطره داشتیم  ولم کرد و گفت رابطمون درست نیستو فراموش کنم هم خودشو هم خاطراتشو

     دراصل میخوام از چیزایی که باعث عذاب دادنم میشه اینجوری بگزرم برام دعاکنید لطفا 

    پاسخ:
    سلام
    اگه دو دلی پس شاید اونقدرا هم لازم نباشه کوتاهشون کنی...
    اما اگه کوتاه کردن موهات واقعا باعث میشه دلت آروم بگیره و از اون حجم ناراحتیت کم بشه پس اینکار رو بکن
    چیزی مهمتر از تو و آرامشت وجود نداره :)

    سلام من ۱۸ سالمه امروز  میخوام برم موهامو کوتاه کنم ولی نمیدونم چرا دودلم:/ از یطرفم قلبم بدجور شکسته برای یه دختر خیلی سخته که از موهای بلندش بگزره ولی چه میشه کرد وقتی دیگه دلیل بلندی موهاش کنارش نیس ):

    شاید اینجوری بتونم کسیو که دوسال باهاش بودم کلی خاطره دارم ازش رو فراموش کنم  ینی میشه؟؟ :/

    دعام کنید لطفا

     اون خیلی موهامو دوست داشت همیشه بهم میگف غلط 

    میکنی کوتاهشون کنی :/ حتی یبار ک چتری زدمم دعوام کرد کلی

    ولی حالا ک نیست چراباید موهام بلندباشه دلیلی براشون 

    ندارم :/ 

    پاسخ:
    امیدوارم دلت هر چی زودتر آروم بشه و آرامش و لبخند برگرده به زندگیت
    خدا با دل های غمگین و شکسته س 
    خدا رو فراموش نکن :)

    خب من ستارم :)

    ۴ساله که موهام رو همیشه پسرونه میزدم تا پارسال تصمیم گرفتم اجازه بدم بلند شن...بلند شدن دوسشون داشتم تا که اومد تو زندگیم و باعث شد ۱۰۰۰۰ برابر عاشق موهام و خانوم بودنم باشم...تا اینکه سر هیچ و پوچ رفت...از موهام متنفرم الان هر بار نگاه میکنم تو آیینه دست میکشم تو موهام یاد اون میفتم...فردا شب دوباره از ته میزنمشون :) حس میکنم اضافی ان روی سرم شاید که اروم شم... کاش که آروم شم... همیشه دوستدارم :) میم من♡☆

    پاسخ:
    خوش اومدی به کافه شعر :)
    متاسفم... :((
    امیدوارم اگر حضورش در زندگیت به صلاحته دوباره برگرده پیشت و قلبت از همیشه شادتر بشه :)
    و اگر هم نیست خیلی زود آرامش برگرده به قلبت

    سلام

    منم همیشه از بچگی موهام بلند بود فقط یبار توی ۱۳ سالگیم پسرونه زدم اونم بزور و کلی گریه کردم بعدش...

    ولی الان نزدیک یکسال بود ک حالم خوب نبود، به هرکی میگفتم موهامو کوتاه کنم نمیذاشتن، خانوادم توی این مورد خیلی بهم گیر میدن و نمیذارن موهامو کوتاه کنم، ولی یروز بالاخره فهمیدن ک روحیم بده، حالم خوش نیس ،یعنی اصلا حال دلم خوب نبودا... گذاشتن و من رفتم موهامو زدم...

    راستش وقتی رفتم موهامو بزنم حتی ۱ درصدم استرس اینو نداشتم ک ممکنه پشیمون بشم و درست ۴ روز قبل از تولدم موهام کاملا پسرونه بود :)

    ولی اینکه میگن دختری ک از موهاش بگذره هرکاری ازش برمیاد، واقعا درسته... 

    ممنونم از این متن زیباتون

     

    پاسخ:
    سلام
    ای وای :(
    امیدوارم آرامش و شادی خیلی زود به قلب و زندگیتون برگرده...
    موهای بلند یا کوتاه، هرجوری که هست مهم اینه که شما از داشتنش حس خوبی داشته باشید :)

    منم بالاخره موهامو پسرونه زدم ، خدا کنه کنکور قبول شم ،یازدهمم الان ، مو بلند خیلی دردسر داره از شستنش تا خشک شدنش جیگر ادمو له میکنه ، تو خونه هم باس مو جم کنم.احساس سبکی دارم ، بنظرم خیلی س * س ک*یه :))))))))))))))

    پاسخ:
    فکر کنم این مشکلات رو بیشتر دخترای موبلند داشتن :)
    بله موهای کوتاه هم جذابیت خودش رو داره ^_^
    انشالله کنکورت رو عالی بدی و بهترین ها برات رقم بخوره
    تلاش کن و ناامید نشو

    فک نمیکردم یه روز از موهایی ک همه میگفتن چ خشگله و چقد بلند و پرپشته و عاشقشون بودم دل بکنم ولی امروز رفتم خودم از ته نه ک کوتاهشون کنما ن مص پسرا ک میرن سربازی از ته زدمشون:)))

    پاسخ:
    چه غم انگیز :((
    امیدوارم غم و غصه هات هم مثل موهات که کوتاهشون کردی، از پیشت برن و کم کم شادی ها بیان سراغت :)

    منو عصبی کردن موهامو زدم و الان ب خودکشی فکر میکنم خب؟ :)

    دوسال قبلم درست وقتی ک فهمیدم موهام خیلی بلند شده و خیلی دوسش دارم بزور موهامو زدن:)))))💔

    پاسخ:
    چقدر غم انگیز... :((
    امیوارم الان حال دلت خوب باشه

    15 سال بیشتر ندارم دوران افسردگی شدید رو گذروندم اولین کاری ک کردم دس گذاشتن رو موهام بود موهای صافی که داشتم بلند و قشنگ بودن خیلی دوسشون داشدم ولی با تمام بی حسی پسرونه زدم رف :)

    پاسخ:
    امیدوارم تو 18 سالگیت حس کنی شادترین دختر جهانی
    و خودت رو با موهای صاف یا فر، کوتاه یا بلند دوست داشته باشی...

    اولین بار خیلی سخته حس میکنی ی قسمت از خودتو کندی انداختی دور 

    دوباره هم که بذاری بلند شه مث قبل نمیشه 

    کاش دختری به اون قسمت نرسه که از غصه بره سراغ موهاش 

    آخه وقتی زورش به هیچکی نرسه به خودش ک میرسه... 

    پاسخ:
    واقعا کاش هیچ وقت دختری به اون قسمت نرسه...

    سلام من یه سری شعر نوشتم

    امکانش هست تو این سایت بزارمشون ؟

    پاسخ:
    سلام
    خوشحال میشم به صورت خصوصی برام کامنت کنید
    اگر ایرادی نداره بخونمشون و طبق سلیقه ی خودم تو وبلاگ بذارمشون :)
    ممنون میشم 🙏🏻🌸
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی