کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دختران مو فرفری

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ


من از اینکه موهای فِری داشتم همیشه متنفر بودم ، اصلأ این موج های ناهموارو حلقه های کَج و مَعوَج  هیچ جوره توی کَتَم نمیرفت ، دلم موی صاف میخواست که پَر بکشد توی هوا و دلبری بلد باشد ... موهای فر را چه به دلبری ، اصلأ پرواز بلد نیستند که بخواهند دلبری کنند.

گاهی از دم اسبی های پٌر فرازو نشیب موهای فرفری أم کلافه میشدم و حسادت یکجوری می افتاد به جانم که ساعت ها برای صاف کردنشان وقت میگذاشتم اما فایده ای نداشت ، فوق فوقش یک ساعت دوام می آورد و بعد مثل سیم تلفن درهم میپیچید و مثل اولش میشد...

خواهرم اما موهای صاف و پٌرپشتی داشت ، از آنهایی که وقتی دست رویش میکشیدی حس لمس ابریشم به دستانت هدیه میشد ، بافتن موهای مرتب و صافَش هم خیلی لذت بخش بود... اما موهای خودم، دلم برای موهای خودم میسوخت ، با اینکه انواع و اقسام نرم کننده ها را به موهایم میزدم ،  بازهم نه آنقدر نرم بود که حس لمس ابریشم را داشته باشد نه آنقدر صاف که کسی دلش بخواهد بنشیند و باحوصله و عشق ببافدشان ، برایم سخت بود که فرفری های حجیم زیر مقنعه را جمع و جور کنم و موج های طولانی را از دریای خٌروشانَش بگیرم، برای همین همیشه دلم میخواست موهایم کوتاه باشد ، 

اما از یک جایی به بعد آنقدر بزرگ شده بودم که به بلند بودنشان احتیاج داشته باشم ، فرفری بودنش از همان جا بیشتر به چشم آمد که بلندی أش به کمرم رسید ، دیگر دوست داشتنشان برایم محال بود...سخت جمع و جورشان میکردم...

دلم میخواست مثل خیلی ها از زیر چتری موهایم ، دنیا را ببینم و باد را دوست خود بدانم، میخواستم اما نمیشد این فرفری های خشن نمیخواستند چتر باشند و زیباترم کنند!! اما یک روز بارانی 

از لا به لای پیچ و تاب  موهای باران خورده أم تو را پیدا کردم...

تویی که میگفتی همیشه توی خیالت عاشق یک دختر مو فرفری بودی ای ، 

کسی که توی شعرهایت با موی باز قدم بزند و پیچ و تاب موهایش باد را گمراه کند ، 

دختری شبیه من که با دست مهربانت به موج های خروشان موهایش آرامش ببخشی....

میدانی من حالا موهایم را خیلی دوست دارم 

و فکر میکنم چقدر خوشبختم که مرا از موهای فرفری أم شناختی و عاشقم شدی!!

دختران مو فرفری 

شاعران زیادی 

برای خودشان دارند...


| نازنین عابدین پور |

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۴
  • ۳۲۱۶۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نازنین عابدین پور

نظرات (۱۸)

فرفری موی غزل ساز...
پاسخ:
:))
  • ثبت لینک بیان kaftaroo
  • موی فر از قشنگ ترین موهاست :)
    پاسخ:
    بعله :))
  • ثبت لینک بیان kaftaroo
  • منم فرم :)
    پاسخ:
     و چقدر خوب :))
    الهیییییییی!چقدر این قشنگ بود
    مرسی بابت مطالب قشنگت
    پاسخ:
    نویسنده خوب قلم زده
    ممنونم
    مرسی از حضور خودتون :)
    من خودم با اینکه موهام صاف و لخته ولی همیشه عاشق موی فر بودم
    و همیشه دوستام که موی فر داشتن و صاف میکردن سرزنش میکردم
    ادم قدر چیزایی که داره رو نمیدونه
    :)
    پاسخ:
    دقیقا...آدم قدر چیزایی رو که داره نمیدونه و طالب چیزهایی هست که ندارتشون :)
    زیبا بود دنبال شدین
    پاسخ:
    ممنون
  • دانلود موزیک جدید
  • چقدر قشنگ بود این نوشته فرفری...
    پاسخ:
    بله :)
    موهای منم فرفریه 
    پاسخ:
    چقدرم عالی :)
    شاید همه ما فرفری ها نیاز داریم یه روز یه نفر بیادو و مارو عاشق موهای فرمون کنه
    پاسخ:
    امیدوارم حتی بدون وجود همون یه نفر هم عاشق موهای فرتون باشید چون جذابن :)

    منم موهام فره خیلیم فره با وجود فریش تا کمرم میرسه ولی خیلیییییی سخته نگهداریشون دیوونم کردن😑

    پاسخ:
    پس اگه صاف بشه حسااابی بلند میشه اما موهای فر خیلی قشنگه
    آره نگهداریشون راحت نیست

    من عاشق یه دختر مو فرفری شدم بیشتری چیزی ک توجهمو بهش جلب میکنه موهای فرفری قشنگشه .موی فرفری زیباترین موی دنیاست

    پاسخ:
    به به
    خیلیم عالی :))
    مهرتون پایدار، دلتون به عشق
  • موفرفری با اخلاق جودی ابودتی
  • منم موهام فرفریه خیلی سخت نگهش میدارم.

    پاسخ:
    انشالله همیشه بلند و قشنگ بمونن برات :))
  • ساره جاودانی
  • منم موهام فرفریه ..

    پاسخ:
    خیلی هم عالی :))

    منم فرفریم:))

    یکی هس ک دوسشون دارع:)

    مرسی مطلبتون خیلی قشنگ بود3>

    پاسخ:
    چقدرم عالی ^_^
    قشنگ نوشته شده
    ممنون از حضورتون :)

    از نظر من که کچلم فرفری و صاف فرقی نداره

    عاقا ناشکری نکنید!!!!

    بلند باشه تا وسط کمر حالا هرچی میخواد باشه:)

    پاسخ:
    خدا قانعان را دوست میدارد :D
    والا

    سلام منم موهام فر فری نیست اما موج دارن😅

    پاسخ:
    موهای موج دار هم طرفدارای خاص خودش رو داره :)

    منم از موهای فرفریم متنفر بودم و همیشه صافشون میکردم اما دلبر نازم باعث شد که عاشق موهام شم...بهم میگفت فر موهای من خیلی خاص و متفاوتن درحالی که اینجوری نبود ولی واقعا با این حرفش کیلو کیلو قند تو دلم آب میشد...

    اما الان چند وقته که از هم فاصله گرفتیم...منم از اون موقع موهامو جمع میکنم و میبندمشون که چشمم به فرفریاش میوفته آخه همش منو یاد اون میندازه و واقعا عذاب آوره...

     

    پاسخ:
    و چقدر خوبه داشتن همچین دلبرای دلگرم کننده ای :))
    ای وای...
    امیدوارم فاصله هاتون هی کم و کم تر بشه و برسید و بچسبید به هم

    موی فر دردسر داره ولی یه دنیای قشنگ دیگس♡♡

    پاسخ:
    بله، باید قشنگ بهش نگاه کرد :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی