کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

الان فقط نیاز دارم بغلم کنی

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ


الان فقط نیاز دارم بغلم کنی

حرکتی به قدمت خود بشریت

که معنایش خیلی فراتر از تماس دو بدن است.

در آغوش گرفتن یعنی از حضور تو احساس تهدید نمی کنم، 

نمی ترسم این قدر نزدیک باشم، 

می توانم آرام بگیرم، در خانه ی خودمم، 

احساس امنیت می کنم و کنار کسی هستم که درکم می کند. 

می گویند هر بار کسی را گرم در آغوش می گیریم، یک روز به عمرمان اضافه می شود. 

پس لطفا مرا بغل کن .


| پائولو کوئلیو |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۷
  • ۱۱۵۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

پائولو کوئلیو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی