کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به هم بگوییم "دوستت دارم" تا دیر نشده

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ


در کتابی خواندم:(وقتی مادرم برای همیشه چشمانش را بست،تازه فهمیدم چقدر عاشقش بودم)

دوستی برایم با بغض تعریف کرد:(وقتی در روز عروسیش دیدم چقدر زیبا شده،دیدم دیگر لبخند هایش برای من نیست،تازه فهمیدم چقدر عاشقش بودم)

از خیابانی میگذشتم ،مردی دیوانه دیدم،گفتم چرا دیوانه شدی؟

لبخندی درد مند زدو گفت:(وقتی که فهمیدم عاشقش هستم ،دیدم برای من خودکشی کرده)

مردی جوان اما کمر شکسته را در گورستان دیدم،بر سر قبری شیون میکشید فریاد میزد،پرسیدم این قبر کیست؟گفت:(پدرم ،بعد روز ها برایم زنگ زدو گفت بیا به دیدنم،باشه ای گفتم و تلفن را قطع کردم،جلسه که تمام شد با دوستانم به گردش رفتیم،چهار روز گذشته بود که به دیدن پدرم رفتم ،جنازه اش چهار روز بود در اتاق کودکی هایم افتاده بود) مرد گریه کردو گریه کرد

ما آدم ها قدر همدیگر را نمیدانیم، 

ما همدیگر را فراموش می کنیم، 

ما آنقدر بد شدیم که به هم وقتی اعتماد می کنیم که دیر است، 

ما  گاهی یادمان می رود زندگی چقدر کوتاه است،

یادمان می رود بگوییم (دوستت  دارم)...

امید‌وارم بعد از خواندن این چند خاطره ،به عزیزانتان

حتی شده با یک پیامک بگویید چقدر دوستشان دارید،

تا دیر نشده...


| نازنین وثوقی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۲
  • ۸۶۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی