کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

مرا درآغوش بِکِش! مرادر آغوش بُکُش

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ


حسرت خندیدن تو،لحظه به لحظه بامن است

تمام آرزوی من ، دست تو را گرفتن است

فقط به من نشان بده...کسی که نصف تو زن است!


از تو زیاد گفته ام، قلم ولی سیر نشد

پیر شدم خودم ولی،ترانه ام پیر نشد

به باورم نمی رسید،این همه لحظه های خوش

مرا درآغوش بِکِش ! مرا درآغوش بُکُش!


در این زمان کم ببین،که باتو خو گرفته ام

رو به توکرده ام ببین!ازهمه رو گرفته ام 

جهان وهرچه که در اوست،بی تو برای من کم است

بهشت هم بدون تو، برای من جهنم است


پر پر آغوش توام ، به دستم آسمان بده

مثل من عاشق اگه هست ،فقط به من نشان بده

به باورم نمی رسید،این همه لحظه های خوش

مرا درآغوش بِکِش! مرادر آغوش بُکُش


| على ایلیا |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۰۸
  • ۴۸۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

علی ایلیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی