کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

آن یکی من بودم

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ


تنهایی دلیل محکمی برای با هم بودن نبود ...

یکی مان باید پناه می بود و یکی مان پناهگاه .


دوتا خسته 

دوتا رنجور 

دوتا بی پناه ...


یکیمان باید قویتر می بود 

سخت جان تر 

صبور تر ...


آن یکی من بودم !! 

ژست قویتر ها را گرفتم 

ادای سخت جانها را درآوردم ...

دن کیشوت ی توخالی ...

یکیمان خسته تر می شد 

زودتر از پا می افتاد 

زودتر تمام می شد 


آن یکی 

من بودم ...


| هستی دارایی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • ۴۹۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

هستی دارایی

نظرات (۲)

سلام خانومیییییییی
روزت مبارکککککککککک:-)
تبریک تبریککککککککککک 
پاسخ:
ای جانم
سلام خانومی
ببخش نبودم تا تبریک بگم
هرچند با تاخیر ولی پساپس روزت مباااااااارررررررررررک
الهی همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه :)
یه عالمه ممنونتم

قربونت عزیز دلم
پاسخ:
خدا نکنه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی