کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

هیچی نمونده بود...

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ


عکس آخرتو که دیدم دلم گرفت

همون لباسی که برات گرفته بودم تنت کرده بودی

چشات از همیشه غمگین تر بودن

حتی دیگه زحمت خندیدن تو دوربینو به خودت نداده بودی...

لیوانی که کادوی تولدت بهت دادم تو دستت بود

دوستات میگفتن فقط توی اون آب و چایی میخوری...


باخودم فکر کردم چرا اون لباس؟!

چرا اون لیوان؟!

واقعا هنوز مهمه برام ؟!

فکر کردم دوست داشتن چیه؟!

به چی میگن عشق؟!

اصلا ما چرا ازهم جدا شدیم...


پاشدم رفتم جلوی آیینه

نگاه کردم ببینم از اون آدمی که یه روزی دوسش داشتی چی مونده!

از موهای بلندش

از خنده هاش

از چشاش


هیچی نمونده بود...

هیچی...

آدم پیر میشه وقتی کسی دوستش نداره!

پیر میشه وقتی کسیو دوس نداره!

پیر میشه وقتی با عشقش میجنگه!

پیر میشه وقتی با خاطره ش زندگی میکنه!


پشتمو کردم به آیینه که گریه هامو نبینه

عکستو بغل کردم

چقد موهای هردوتامون

 سفید شده بود


| اهورا فروزان |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۱
  • ۷۴۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

اهورا فروزان

نظرات (۵)

خوب بود.....خوووب
اما امروز چقدر گذشته اش درد میکرد!!!!!!!
پاسخ:
:(
یه وقتایی خوبی....خوبی.....خوبی
اما ته گس ماجرا قشنگ جوری حالتو میگیره!!!!!!
که نمیدونی بری امامزاده دعا، یا بشینی به التماس....!!!!!
پاسخ:
آخ گفتی...
هعیییییییییییییی....😢😢😢😭
پاسخ:
:((((
عشق حال ادمو خوب میکنه:)
و نبودنش مریضت میکنه...
پاسخ:
آره حتی اگه سراسرش غم باشه...
سلام . وبلاگتونو خیلی دوست دارم . کانال تلگرام ندارین که شعرهارو اونجا دنبال کنم؟
پاسخ:
سلام
ممنون که وقت گذاشتین برای اینجا :)
نه متاسفانه
اگر کانالی داشته باشم ممکنه به خاطر راحت تر بودن توو اون فضا از اینجا دور بشم و ترجیح میدم این اتفاق نیفته :)
تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی