کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

راحت به دست آوردمش :)

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ


- این درخت رو می بینی؟؟  انگار غم همه ی دنیا رو داره به دوش می کشه... 

+ چرا؟ 

- برگ هاش زرد شده...  انگار داره همه ی وجودش رو دونه به دونه از دست میده... نابود شدنشون رو می بینه...  صدای خرد شدن خاطره هاش زیر پای مردم این شهر رو می شنوه و هیچی نمیگه... 

+ به نظرم این درخت خیلی خوشبخته...  کاش ما آدما هم مثل این درخت بودیم... 

- چرا؟؟  

+ چون درخت ها به از دست دادن عادت کردن...  چون اگه زرد بشن،  اگه از روزای خوب و شادشون دور بشن ، اگه از دست بدن مطمئن هستن یه روز که خیلی دیر نیست دوباره سبز میشن ، دوباره به دست میارن و زندگی بهشون بر میگرده ولی ما آدما چی؟ ما وقتی از دست میدیم وقتی زرد میشیم وقتی از روزای خوبمون دور میشیم معلوم نیست کی دوباره میتونیم سبز بشیم... 

- چرا بغض کردی؟ زندگی تو که سبز سبزه

+ آره از بیرون همه زندگیمو سبز میبینن چون رنگش کردم که خودم رو محکم و قوی نشون بدم ولی شبا وقتی خودم هستم و خودم ، فقط رنگ زرد تو زندگیم میبینم...  اونجاست که خاطرات گذشته، خاطرات سبز، رنگ موهات رو سفید می کنه

- چی میشه که زندگیمون زرد میشه؟ 

+ قدر سبز بودنمون رو نمی دونیم ... فکر می کنیم سبز بودنمون همیشگیه

- تو چرا زرد شدی؟ 

+ کسی که سبز نگهم داشته بود رو از دست دادم

- بهت نمیاد کسی رو از دست بدی

+ آدما اونی که نشون میدن نیستن به تو هم نمیاد انقدر سوال بپرسی 

-باشه سوال آخر...  چی شد که از دست دادیش؟ 

+ همیشه اینطوره که چیزی رو که سخت به دست بیاری سخت از دستش میدی...  راحت به دست آوردمش


| حسین حائریان |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۴
  • ۲۰۷۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حسین حائریان

نظرات (۱)

  • شیشه نوشابه
  • - منو تنهام نزاریا بی تو دق می کنم و بی تو من می میرم 😭😭😭  

    + نترس عزیزم، من همیشه کنارتم، قبل تو این منم که میمیرم نفسم  ☺️


    - عزیزم دیشب خواب دیدم عکسام رو توو دریا انداختی،تا صبح عین مرده ها توو جام میخکوب بودم نکنه تنهام بزازی، یه وقت عکسام رو توو دریا نندازیا، ... 😭😭😭

    + دیوونه اییا دختر به چیا فکر می کنی تو؟! من؟! دریا؟! همه بند بند زندگیم بهت بنده، رنگ و لعاب زندگیمی دختر،مزه زندگیمی توووووووووووووو...❤️❤️❤️

    +بانو☺️

    -جانم

    +دیوووووونتم، حیرووووونتم، رووونیتم😁

    - شفته شدی رفت

    +آخ قربون برم من ☺️

    +دیونه نبودما، دیووووووونم کردی تو 😉  


    - می دونی عزیزم من تحمل یه چیز رو ندارم☺️

    +چی عزیزم؟😐

    - یه وقت عکس عشقم رو کنار یکی دیگه سر سفره عقد ببینم☺️☺️☺️

    + فدا بشم من، من مال خوده خودتم،من به فدات همیشه کنارتم نفسم...❤️❤️❤️

    - خدا رو چه دیدی اگه یه وقت مال هم نشدیم، کاری نکنی که من عکس تو و عشقت رو ببینم اخه مطمعنم دق مرگ میشم😢

    +زبونت روگاز بگیر نفسم، من مال خوده خودتم عشششششقم💋💋💋

    .

    .

    .

    + خداجونم پس چرا،هر روز به شکل و شمایلی کاملاً  آشنا صد بار میمیرم و توو گور دفن میشم و فرداش  دوباره روز از نو روزی از نو 😔😔😔

    پاسخ:
    هعــــــــــــــی...:((((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی