کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

اقرار می کنم که کم آوردم !

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ


هفتاد پشت زخمی من ، از تو

رم می کند چنان که بهار از من

اقرار می کنم که در آوردند

دستان پشت پرده دمار از من...


تن می تنم به سینه ی قبرستان

دیگر به خانه باز نمی گردم

رو می کنم به غربت و حرفی نیست

اقرار می کنم که کم آوردم !


از خاک بی بخار تو دلتنگم

از دشت بی سوار تو دلگیرم

رو می کنم به غربت و می میرم

اما سراغی از تو نمی گیرم....


| علی اکبر یاغی تبار |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • ۶۳۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی