کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

برگرد..این دیوانه دلش تنگ است

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ


عکست را با خودم دارم

همراه صدای ضبط شده ات را

و هر روز

به انجمن های ادبی سر میزنم!

گوشه ای به التماس شاعری را گیر میاورم...

عکست را نشان میدهم

و سکوت ضبط شده ی صدایت را!

همان دوستت دارم هایی را که هیچ وقت نگفتی...

و بعد اصرار میکنم تو را بسراید!

دیروز بلاخره شاعری قبول کرد

مدتی عکست را نگاه کرد...

و به سکوت دوستت دارم هایت گوش داد... نگاهی به من کرد و

با لبخند روی تکه کاغذی نوشت: 

"برگرد...این دیوانه دلش تنگ است..."


| نیاز خاکی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۵
  • ۱۰۰۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نیاز خاکی

نظرات (۱)

اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد...😔😔😔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی