کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عاشق زنی مشو که...

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ


عاشق زنی مشو

که می اندیشد،

که می داند،

که داناست،

که توان پرواز دارد،

به زنی که خود را باور دارد!

عاشق زنی مشو که

هنگام عشق ورزیدن، می‌خندد یا می‌گرید،

که قادر است جسمش را به روح بدل کند...

و از آن بیشتر،"عاشق شعر است"!

(اینان خطرناک‌ترین‌ها هستند)

و یا زنی که می‌تواند نیم ساعت مقابل یک نقاشی بایستد،

و یا که توان زیستن بدون موسیقی را ندارد!

عاشق زنی مشو که

پُر،

مفرح،

هشیار،

نافرمان

و جوابده است!

پیش نیاید که هرگز عاشق این چنین زنی شوی!

چرا که وقتی عاشق زنی از این دست می‌شوی...

چه با تو بماند یا نه...

چه عاشق تو باشد یا نه...

از اینگونه زن

بازگشت به عقب، هرگز ممکن نیست!


| مارتا ریورا گاریدو |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۹
  • ۱۱۲۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۸)

  • یک نویسنده
  • ولی من فقط عاشق چنین زنی می شوم. غیر از این عاشق نخواهم شد... 
    پاسخ:
    بله خیلی هم خوش به حالتون :)
  • یک نویسنده
  • دقیق تر اینکه: 
     اگر روزی عاشق شوم غیر از این نخواهد بود. عشق به همچنین زنی می ارزد. مهم نیست که بازگشت به عقب نیست.  مهم است عشق به چنین زنی. اگر عشق به غیر از اینچنین زنی بود، آنگاه بازگشت به عقب، خیلی مهم و حسرت آور می شد.
    پاسخ:
    بله!
  • یک نویسنده
  • همنشینی با چنین زنی مهم است حتی اگر برای زمانی محدود باشد...

    ( هی میام نظر می نویسم، بعد متوجه میشم جان کلام را درست و کامل نرساندم، عذر)
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    هر چقدر خواستین میتونین کامنت بذارین قطعا محدودیتی نیس :D
  • یک نویسنده
  • به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق.
    خود به تنهایی دنیایی است عشق. 
    یا درست در میانش هستی، در آتشش
    یا در بیرونش هستی، در حسرتش...

    از کتاب: ملت عشق
    نویسنده: الیف شافاک
    پاسخ:
    دقیقا
    مطالبتون عالیهههههه مرسی ب خاطر پستهای زیبا😍😍
    پاسخ:
    ممنووووووووونم به خاطر حضورتون
    خوشحالم که اینجا و پست هاش رو دوست داشتین :))
    خیلی زیبا بود :)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) :*

    صدایم می زنی آقا ، خطابت می کنم بانو
    برای دیدنت دل را ، به دریا می زنم بانو
    از آن روزی که مهر تو نشسته بر دلم باید
    بگویم که گرفتار دو چشم تو منم بانو
    سراپا شور و شعرم من برای آرزوهایت
    همین حالا که در حال ترانه گفتنم بانو
    به پروانه شدن با تو امید وافری دارم
    به جای خود به دور تو که پیله می تنم بانو
    کجا پیدا کنم وقتی که رودرروی تو باشم ؟!
    همین مصراع هم کافیست برایم مغتنم بانو
    بفهمانم به دنیا که زلالی مثل آیینه ...
    و من از نسل دل غمگین سنگ آهنم بانو
    تو را می خواهمت حتی اگر از نسل بارانی
    تگرگم ، باد و بورانم، شبیه بهمنم بانو
    نمیدانم چرا از تو سرودن را نمی خواهند
    به تو آلوده گردد کاش دوباره دامنم بانو
    برای سوی چشم من ، به پاس بی قراری ها
    نمی دانی چه آوردند اینجا بر سر پیراهنم بانو
    ملالت ها کشیدم من در این دنیای پر حیله
    و حالا نوبت این است که باشی تو زنم بانو
    به دنیایم قدم بگذار و چای تازه ای دم کن
    صدایم کن که ای آقا ، خطابت میکنم جانم ؟!

    #سجاد_صادقی

    پاسخ:
    ای جانم
    عاااالی بود...مرسی :))
    چرا نیستی پروازی؟
    خوبی؟؟
    پاسخ:
    اومدم ^_^
    خوبم خداروشکر :)
    ببخشید یه مشکلی پیش اومده بود که مدتی نبودم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی