کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دلم گرفته امشب

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ق.ظ


دلم گرفته و می خواهم از شما امشب

کمی گلایه کنم ، میان سطرها امشب


نپرس ، که نمی دانم از چه رو حالا...

نگو ، که درک نمی کنم...چرا امشب!


بیا که ساحل امنی نیاز دارم ... عشق

که رو زده طوفان به ناخدا امشب


همیشه تو می گفتی و سکوت از من بود

ولی شده این نقش جابجا امشب


زبان تلخ مرا در غزل نبین ، بانو

که باز می شکند بغضِ بی صدا امشب


شبیه همیشه به اشکم دچار خواهد شد

مسیر بوسه ی تو روی گونه ها امشب


دوباره جای خالی تو در کنار من حس شد

دلم گرفت و گریختم به ناکجا امشب


دلم گرفته و می خواهم از شما ، امشب

دلم شکسته ، که گفتم از این فضا ، امشب


| جلال بابایی پور |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • ۵۰۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی